Haze2003 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Heisann! Snart er det sol og sommer... Tenkte og kjøpe meg et digitalkamera, men er helt fersk på dette området, så... * MAX 2500,- * Brukervenlig * OK Batteri levetid ja.. trenger ikke og være en haug med funksjoner på kameraet, men noe er alltids bra.. hehe... Som sakt, dette skal ikke være noe proft kamera.. og skal brukes til "vanlige" bilder og kansje litt filming... Har titta litt runt på forumet/tester, og har funnet meg 2 kameraer egentlig, Nikon Coolpix 4200 (kansje 5900) og HP Photosmart R717.... Første inntryket på HP kameraet likte jeg, så jeg har "nesten" kjøpt det... men.. tenkte og spørre her først... Vet at det er mange flinke folk her!!!! Så... noen flere tips kansje? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 * MAX 2500,-* Brukervenlig * OK Batteri levetid da ville jeg valgt Nikon 5900 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Begge disse Nikon kameraene er langt bedre enn HP kameraet på bildekvalitet. Og ettersom bildekvalitet vel er det viktigste med et kamera, så ville jeg definitivt valg Nikon fremfor HP. Husk at du må ha minnekort og en veske i tillegg til kameraet, så om Coolpix 5900 da blir litt for dyrt, så er Coolpix 4200 greit. Men ville lagt i de ekstra hundrelappene for 5900... det er det så absolutt verdt. Søk etter Coolpix 5900 her på forumet så finner du mange positive erfaringer og anbefalinger. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Oki.. det skal jeg vurdere... litt over mitt budsjett men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå