Talker Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 den enkle måten å beskytte seg hvis du bruker remote desktop er å bytte remote desktop "port" du bør seff ha en branmur og et virusprogram. kerio har gratis branmur. og avg har gratis virus program. Om det er gratis eller ei bryr jeg meg ikke så mye om. Men om det er bra og ikke noe serlig "tungt" Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) nod 32 syntes jeg er bedre en avg antivirus. men nod må du gi penger for etter 30 dager med "prøving" Endret 5. juni 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Så var det brannmur da. Routeren har jo, men vet ikke om jeg skal stole på den. Kjører Norton selv, og det funker toppers, men er det litt tungt kansje? Pc'n min er jo ENDEL kraftigere enn serveren Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 hatt null problemer med kerio. og det virker som om det kun bruker pc-kraft når du er i gui'n å ser på alle aktive ip'r mens du laster ned med BT eller no . det er ganske enkelt å fremme porter i den branmuren også. eller sperre det som er. kerio og nod syntes jeg parres bra. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Okay *notere* Trur dere det går greit uten skjerm på serveren? Bare bruke remote desktop liksom? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 det er det jeg gjør.. skal jeg gi deg en pm på ossen man bytter port? (du får gjort alt i remote desktop bortsett fra å spille å se på film ) Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 det er det jeg gjør.. skal jeg gi deg en pm på ossen man bytter port?(du får gjort alt i remote desktop bortsett fra å spille å se på film ) joda, d kan du gjerne gjør Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Er det noen modifikasjoner som man kan gjør med xp for at det skal bli så minimalistisk som mulig og bruke minst mulig ressurser? Skal jo bare være en filserver... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) jeg syntes ikke at xp bruker så mye når den er "idle" jeg. jeg har tidligere prøvd "tweak" program som heller har føkka opp pc'n mer en den har hjelpa på ytelse. edit: lagt meg.. om du vil, vent på svar til morran. Endret 5. juni 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) jeg syntes ikke at xp bruker så mye når den er "idle" jeg.jeg har tidligere prøvd "tweak" program som heller har føkka opp pc'n mer en den har hjelpa på ytelse. okey, ser fint ut dette. Nå var det bare å få tak i pc'n Endret 5. juni 2005 av Talker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå