Josefin Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes dette bildet ble ganske sjarmerende, og det var kjempevanskelig å få! men hva synes dere? Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Synes det var et veldig fint bilde! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Fint bilde, men jeg synes den blomsten (sikkert ikke en blomst) ødela litt....ellers fint Lenke til kommentar
egulbr Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Enig med at den løvetann eller hva det er ødela litt. Men et fint bilde. Lenke til kommentar
SOGM Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Veldig morsomt og fint bilde, skjelden man ser en kanin med froskeperpektiv Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Veldig fint bilde Holder på å øve meg med bilderedigering i photoshop, så prøvde å fjerne stilken eller hva som er der. Har egentlig ikke spurt etter tillatelse for å poste dette bildet, men siden folk sier stilken ødelegger litt, fikk jeg lyst å prøve å fjerne den for gøy.. Her er resultatet, så litt merkelig ut nå når det var fjernet though :!: Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Har egentlig ikke spurt etter tillatelse for å poste dette bildet, men siden folk sier stilken ødelegger litt, fikk jeg lyst å prøve å fjerne den for gøy.. NÆÆÆÆI! Det var ikke den stilken du skulle fjerna da tulling Det er jo den løvetannen som stikker inn fra høyre på bildet. Den pinnen var jo bare fin! Ellers bra jobba i Photoshop. Du greide å fjerne pinnen ganske bra Når det gjelder bildet synyes jeg det er veldig fint. Liker det veldig godt at du får frem det at kaninen har sånn skikkelig søt munn. Det får du fint frem her Nusselig kanin Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Woops ... Er litt dum jeg Prøve å fikse det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Kjempesøt kanin, og bra bilde. Syntes ikke løvetannen var så ille, jeg. Du legger jo merke til den, men... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Da var det fikset .. Resultatet ble så som så... tofagerl; la heller ikke merke til den løvetannen før noen sa det Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 hmm jeg ser en nesten avmagret kanin denne gangen....... (ikke rart kanin prøve å småete) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Kjempefint, bortsett fra blomsten Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Bilde nr.2 minner litt på "the killer rabbit" fra Monty Python and the Holy Grail Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kjempetøft bilde, likte det bra jeg.. Lenke til kommentar
Panda5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Fint bilde og bra redigering, det er kun 2 småting som kan klages litt på 1. Skyggen på bakpartiet får en til å se at bildet er fikset på, for å løse dette må du enten legge skyggen lengre bakover, eller avrunde skyggen som stikker opp. 2. På samme stedet, ved magen er det en mørk stripe som burde vært fjernet (mest sannsynlig et gresstrå), den får kaninen til å virke litt "splittet". Men ellers, et nydelig bilde, virkelig bra! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kjempe fint bilde Du gjorde faktisk fjærninga av stilken bedre enn blomsten da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå