Gå til innhold

bilde av hvit kanin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Veldig fint bilde :)

Holder på å øve meg med bilderedigering i photoshop, så prøvde å fjerne stilken eller hva som er der. Har egentlig ikke spurt etter tillatelse for å poste dette bildet, men siden folk sier stilken ødelegger litt, fikk jeg lyst å prøve å fjerne den for gøy..

Her er resultatet, så litt merkelig ut nå når det var fjernet though :!:

post-209-1120319382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har egentlig ikke spurt etter tillatelse for å poste dette bildet, men siden folk sier stilken ødelegger litt, fikk jeg lyst å prøve å fjerne den for gøy..

NÆÆÆÆI! :cry: Det var ikke den stilken du skulle fjerna da tulling :p Det er jo den løvetannen som stikker inn fra høyre på bildet. Den pinnen var jo bare fin! :yes:

Ellers bra jobba i Photoshop. Du greide å fjerne pinnen ganske bra ;)

Når det gjelder bildet synyes jeg det er veldig fint. Liker det veldig godt at du får frem det at kaninen har sånn skikkelig søt munn. Det får du fint frem her :D Nusselig kanin

Lenke til kommentar

Fint bilde og bra redigering, det er kun 2 småting som kan klages litt på

1. Skyggen på bakpartiet får en til å se at bildet er fikset på, for å løse dette må du enten legge skyggen lengre bakover, eller avrunde skyggen som stikker opp.

2. På samme stedet, ved magen er det en mørk stripe som burde vært fjernet (mest sannsynlig et gresstrå), den får kaninen til å virke litt "splittet".

Men ellers, et nydelig bilde, virkelig bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...