radivx Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sikkert tåpelig å handle hardware i Frankrike? Hvordan er prisene i forhold til Norge? Noen som vet om noen Franske butikker (Nettbutikker, eller butikker i Nice)? Skal snart til Frankrike, skal jeg være innstillt på å handle Hardware eller skal pengene gå til ost og champagne? Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vet jo ikke sikkert, men jeg tviler på at det er billigere. Hvis du først skal på ferie så ville jeg heller brukt penga på noet anet f. eks ost og champagne ja Lenke til kommentar
gwh Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sjekk denne siden. Så får du sammenligne med norske priser. Hvis du kan kjøpe på eksport, dvs få momsen igjen, så blir det e nbrukbar handel. Du kan vel ta med deg for opptil 6000,- hvis du har vært ute av landet mer enn 24t. Den franske momsen er ca 20% i disse dager, husker ikke helt. Uansett, hadde det vært meg så hadde vært piker, vin og sang isteden..... ;-) Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Blir nok piker og vin og sang da... momsen er jo det man kan spare mest på.. og 5% spart er jo ikke allverden, bedre med USA sine 10% +/-... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Var i Frankrike i April, hardware prisene er ikke noe særlig å skryte over. Kjøp heller ost og champagne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå