Gå til innhold

Guild Wars: Tilleggspakke med musikk kjem...

Anbefalte innlegg

Sammen med eit firma ved namn Direct Song, vil ArenaNet snart tilby ein eigen musikkpakke spesielt laga for spelet.

I pakken vil du få med allerede eksisterande musikk. I tillegg vil du også få med mykje ny musikk, som du har mulighet til å legge rett inn i spelet og høyre på når du spelar.

Her er heile artikkelen

Kva synes dere om den allerede eksisterande musikken?

Eg likar den...

*Venter spent* :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehh. Winamp i bakgrunnen?

You will soon be able purchase Direct Song Expansion Pak No. 1, which I hear is going to contain a lot of new music, and will be incorporated into the game itself to, as they say on the site, "add new depth to Guild Wars and breathe more life into your gameplay."
Endret av Kjet!l^
Lenke til kommentar

Jeg ble gal av musikken i Old-Ascalon til slutt, men digger å komme til nye plasser med ny musikk. Spesielt Kryta har kul musikk.

Skal garrantert kjøpe den om det ikke koster for mye. Hadde jeg vert de som lagde GW hadde ikke jeg tatt med enn 100kr for den, hvist ikke selger den vel ikke...?

Lenke til kommentar
Skal garrantert kjøpe den om det ikke koster for mye. Hadde jeg vert de som lagde GW hadde ikke jeg tatt med enn 100kr for den, hvist ikke selger den vel ikke...?

GW soundtracket med bonus låter koster 40,- så det lover jo bra for prisnivået.

Negativt at filene er med drm da, men de har et litt tøfft konsept som lar deg låne bort sanger(eller rettere sagt lisensen) til andre i et døgn. Du kan også bruke samme lisenser på opptil 4 maskiner, samt brenne ut 2 cd'r med musikken.

Men som sagt, selv om det e lagt opp til "fair-use" er det drm, noe som teller negativt egentlig(men sålenge det blir billig nok kan vertfall jeg overse det).

Lenke til kommentar
Ehh. Winamp i bakgrunnen?

Usynkronisert musikk kan fort bli slitsomt etter min menning (Ehh, uchill?), liker å ha effekt lyden i tillegg til evt. (i mitt tilfelle) Itunes, men da jeg syntes musikken i spillet har mer riktig stemning iforhold til innholdet så velger jeg det fremfor itunes. Men er fint med ny musikk, blir litt lei av de samme sporene.

(Dette gjelder ikke i Zelda Ocarina of Time, elsker de lydsporene :love: )

EDIT: sier vel ganske mye av det samme som Destructionz, fint å være enig med noen :)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...