Deadringer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 da jeg oppgraderte fra Office 2000pro til Office xp pro ble ikke norsk ordliste installert i word. er det noen som vet hvor jeg kan finne en fil, eller update som gjør at jeg kan få reinstallert ordlisten? da jeg skal skru på ordlisten kommer denne beskjeden: Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Gjøres via Kontrollpanel -> Legg til og fjern programmer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 ok.. litt mer spesefikk? jeg trenger jo ordliste setup'en eller noe sånt, gjør jeg ikke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 den har jeg. ligger ordlisten på den? og hvordan velger jeg at den skal installere ordlisten? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bla deg gjennom OfficeCDen din til du finner filene på bildet jeg har lagt ved, det er disse som inneholder den norske ordlisten. Etterpå kopierer du filene til: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\PROOF Eller på norsk: C:\Programfiler\Fellesfiler\Micrsoft Shared\Proof Når du så starter Word, skulle stavekontrollen være i orden. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Eventuelt: Gå til Kontrollpanel -> Legg til eller fjern programmer -> Microsoft Office -> Endre og følg instruksjonene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) ok, takk, skal prøve. edit: ingen av filene var på cd'en. den er engelsk... Endret 5. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Norsk stavekontroll følger ikke med engelsk versjon. Da trenger du Office Proofing Tools eller en snill venn med norsk versjon. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Da trenger du Office Proofing Tools hvor finner jeg den? er det ikke mulig å laste ned ordlista fra nettet? edit: hva med å laste ned denne?. det står "ItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianNorwegian (Bokmål)"? betyr det at hvis jeg laster ned denne får jeg norsk ordliste? Endret 5. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) jeg har foresten proofkit nå. hvordan får jeg fixet det? edit: jeg fikk det til nå. takk for hjelpa Endret 5. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ...eller en snill venn med norsk versjon. "Snille venner med" er i strid med retningslinjene her på forumet. Unngå slike forslag er dere snille... Geir Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bare hyggelig! Til moderator: Joda, jeg ser godt den men som du ser av mine første svar så understreket jeg at han måtte ha CD-en. Jeg ser ikke helt for meg at Microsoft tar alt for mye på vei hvis man låner en ordliste på et annet språk så lenge man har en original lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå