Strategery Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 jeg har ikke noe mulighet til å legge en kabel, slik at jeg må bruke en antenne løsning. hvordan fungerer slike løsninger daq? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Du plugger inn antennen i inngangen på TV-kortet, klikker søk og lagrer stasjonene programvaren finner. Thank heaven for Clas Ohlson Endret 10. juni 2005 av johnj Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) ser denne bra ut. jeg har nok ikke plass til å sette opp en stor anntenne, er denne bra? Endret 10. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ser denne bra ut. jeg har nok ikke plass til å sette opp en stor anntenne, er denne bra? Ser helt kurant ut. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Takk alle sammen for all hjelp. Det eneste jeg trenger for å få se tv på dataen er at jeg må kjøpe meg et tv-kort og en tråløs sender. Lisens betaler jeg fra før, så det trenger jeg ikke å bry meg om. Har jeg forstått det riktig? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Vet ikke helt hva du mener med trådløs sender, men et TV-kort, et ledig PCI-spor (de hvite) på hovedkortet å sette det i og en bordantenne er alt du trenger. Du monterer TV-kortet i maskinen, installerer programvaren som følger med, plugger inn bordantennen i TV-kortet og søker etter kanaler. Resten går av seg selv, men mulig du må lagre kanalinnstillingene før du avslutter. Hyggelig å kunne hjelpe! Endret 10. juni 2005 av johnj Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Vet ikke helt hva du mener med trådløs sender, men et TV-kort, et ledig PCI-spor på hovedkortet å sette det i og en bordantenne holder i massevis. Du monterer TV-kortet i maskinen, installerer programvaren som følger med, plugger inn bordantennen i TV-kortet og søker etter kanaler. Resten går av seg selv, men mulig du må lagre kanalinnstillingene før du avslutter. Hyggelig å kunne hjelpe. Tråløs sender = bordtennen. Takk for hjelp, da har jeg det klart for meg. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg vil anbefale dette TV-kortet på det sterkeste, testvinner i dinside data: http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=LTTV2000XPEX Og det jeg har, seff Billig er det også, og det gir god kvalitet. Det med TV-kort er ikke vanskelig, egentlig såre enkelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå