Gå til innhold

Ati Catalyst 5.5 sammen med XP Prof. SP1

Anbefalte innlegg

"ATI recommends Windows XP Service Pack 2 or higher to be installed."

Hvor viktig er det å ha SP2 når man installerer nyeste Catalyst drivere? Vil driverne fungere dårlig med SP1, eller bare kanskje "bedre" med SP2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

installer Sp2 du. jeg har installert Sp2 på maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange datamaskiner å jeg har ALDRI hatt noe problemer med noen ting. spill har heller ikke vært noe problem her. nå er det jo slik at alle nye datamaskiner også legges inn med XP+Sp2 så det kan jo ikke være noe galt med den.

Lenke til kommentar
"ATI recommends Windows XP Service Pack 2 or higher to be installed."

Hvor viktig er det å ha SP2 når man installerer nyeste Catalyst drivere? Vil driverne fungere dårlig med SP1, eller bare kanskje "bedre" med SP2?

du må ha .NET FRAMEWORK installert:

Caution: The Catalyst™ Control Center requires that Microsoft's .NET Framework Version 1.1 be installed. Without .NET Version 1.1 installed the Catalyst™ Control Center will not launch properly, and the user will see an error message as a result

jeg tror det er de 1e to på denne side

( både language pack + .net framework 1.1 ):

http://search.microsoft.com/search/results...=.net+framework.

hvis den ikke fungerer kan du alltid installere en tidligere versjon.

lykke til

Lenke til kommentar

så velger jeg heller å bruke den driveren uten catalyst control center, bare control panel eller hva det heter.. men tilbake til spørsmålet mitt, er jeg ganske sikker på at det burde gå greit.

Lenke til kommentar
så velger jeg heller å bruke den driveren uten catalyst control center, bare control panel eller hva det heter.. men tilbake til spørsmålet mitt, er jeg ganske sikker på at det burde gå greit.

jeg har brukt den forrige versjon uten problemer med både sp1 og sp2 og den nye har jeg bare brukt med sp2, men jeg har .net framework.

dette går sikkert greit !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...