Gå til innhold

Ny mus og musematte

Anbefalte innlegg

Skal ha ny mus da min intellimouse 4.0 er herpa, har steelpad 4s som jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt. Jeg bruker nå ei blå microsoft mus og ei bok fra skolen, den ser ut som er laget av netting elns, den eide steelpad. den er litt grov, og jeg liker ikke de glatte mattene, så jeg tenkte fUnc sUrface1030 eller q-pad, og en razer dimondback. Er viktig at jeg ikke får noen fingre nedi musematta, dette fikk jeg med mx518, men hvis jeg får det med razer også kan jeg like godt velge mx518. Mxen var god bortsett fra det, kan spare penger og. Men er plasma dårligere enn magma?

Så kort sagt, jeg trenger en ny mus og musematte, har intelli 4 og steelpad 4s, det var ikke bra, ser ut som det blir func+razor, eller func+mx518, men hvis noen heller vil anbefale noe annet, så skal jeg vurdere det. Må aller helst kunne kjøpes fra komplett da jeg skal ha kabinett derfra.

edit: Hadde vært utrolig greit hvis dere kom med deres erfaringer, helst litt snart, for må bestille før kl 24! Skal ha lian li på weekend tilbud.

edit2: Vet ikke hvor mye det har å si, men har 2 i sense på cs og skal kjøpe en 21" skjerm.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...