Gå til innhold

Friidrettsutøvere på forumet... er vi mange?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Drev med friidrett en gang i gamle dager (da jeg var 10-11) men liker fremdeles veldig godt å løpe... Har også trent en del friidrett sammen med kusinen min :) men hun er/har vært norgesmester så hun parkerer meg ganske grundig...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Holder på med friidrett jeg også. Da jeg var mindre holdt jeg stort sett bare på med mosjonsløp. Noen folk oppdaget meg, og spurte om jeg ville melde meg inn i klubben deres. Det gjorde jeg, men det var langt å kjøre og sluttet derfor. Jeg begynte igjen i fjor og har trent, men ikke vært med på noen stevner enda. Bare vent, så skal dere nok få se navnet mitt i allle overskrifter :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Drev med friidrett tidligere, i fem - seks år var det vel, i Urædd Friidrett. Samme klubb som Stian Andersen, kjenner dere ham ? (Går forøvrig i klasse med ham nå)

Drev mest med kast, og var vel i en periode blandt de fem øverste på mitt nivå. Konkurrerte dog i det meste. Har deltatt på G-sport lekene, Um, og Tyrvinglekene så klart. Jeg trives, men gikk lei etter hvert som tiden gikk.

:)

4303215[/snapback]

Stian kjenne vi! Reise til Sverige med han på torsdag! hils han og si han e ei feit ku!

Lenke til kommentar

Drev med veldig mye friidrett fra jeg gikk på barneskolen til jeg sluttet 8 klasse, da gav jeg meg. Jeg fikk ikke trent nok pga skolen og andre ting og startet å prestere heller dårlig. Drev med Sprint og lengde stort sett.

Kommer fra Florø, var med i Florø turn og idrettsforening.

Går i klasse med en som heter Yngve og er usansynlig god på å støte kule.

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...