espinos Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 tatt litt av overteksten fra en som spurte om bergensere på forumet... Jeg er 16 år, og har drevet friidrett i mange år.. jeg er blandt landes beste på alt fra 40m-400m i min klasse.. Jeg vet et det er et par friidrettsutøvere også er på forumet, så det er bare å si ifra i denne tråden Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 hadde vel passet litt bedre inn i idrettsdelen. Jeg springer for Trondheim Friidrett med 400m som beste distanse. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 hadde vel passet litt bedre inn i idrettsdelen. Jeg springer for Trondheim Friidrett med 400m som beste distanse. hvor gammal er du, og hvilken tid? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 født i 88. Har 52,19 som beste tid (fra Stange-hallen), så jeg staster på lavt 51 i Lillehammer om noen uker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Flyttes til SPORT/IDRETT forumet. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) kjekt.. jeg er i klassen under.. løp på 51.50 idag på fane stadio i bergen.. kommer foresten på G-sport lekene jeg også Da vi du sikkert kjenne igjen navnet Espen Liland fra Gneist Endret 5. juni 2005 av espinos Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Da vi du sikkert kjenne igjen navnet Espen Liland fra Gneist Deg ja. Du har jo tom vært på hotellrommet mitt under UM i Fagernes (hørtes kanskje litt suspekt ut) Lenke til kommentar
espinos Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Da vi du sikkert kjenne igjen navnet Espen Liland fra Gneist Deg ja. Du har jo tom vært på hotellrommet mitt under UM i Fagernes (hørtes kanskje litt suspekt ut) what!:o har jeg? med abdul? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 ja;) det var tider det fikk du foresten med deg slosskampen borte på bensinstasjonen, jeg var tom innblandet Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Var friidrets utøver, MEN trente da 7 dager i uka. Det er jo litt for mye for en 13 åringe ey? Var jo skøy da men... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ja;) det var tider det fikk du foresten med deg slosskampen borte på bensinstasjonen, jeg var tom innblandet Fikk høre det når abdul kom tilbake i alle fall:p Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Friidrett? Nei, hvis vi ikke kan kalle lengre distanser (ikke på bane) for det da Har løpt 3,5km (ganske tung løype da med flatt først (ca. 1,5km), så ganske bratt oppover (ca. 1km) og nedover igjen til slutt(resten, 1km)) på 13.09. Og 7,1km (ikke så tung løype som den forrige, mest flatt, men med en tung bakke på slutten) på 28 min. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 då snakkes sikkert meg og julenissen på g_sport lekene.. haha, dette var artig Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 forresten hvorfor sprang du for fana under stafett-NM egentlig? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Drev med friidrett tidligere, i fem - seks år var det vel, i Urædd Friidrett. Samme klubb som Stian Andersen, kjenner dere ham ? (Går forøvrig i klasse med ham nå) Drev mest med kast, og var vel i en periode blandt de fem øverste på mitt nivå. Konkurrerte dog i det meste. Har deltatt på G-sport lekene, Um, og Tyrvinglekene så klart. Jeg trives, men gikk lei etter hvert som tiden gikk. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 forrestenhvorfor sprang du for fana under stafett-NM egentlig? klubben heter bfg fana altså: Gneis, Fana, Bjarg... klubbene blir slått sammmen til en når du fyller 19 år Lenke til kommentar
espinos Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Drev med friidrett tidligere, i fem - seks år var det vel, i Urædd Friidrett. Samme klubb som Stian Andersen, kjenner dere ham ? (Går forøvrig i klasse med ham nå) Drev mest med kast, og var vel i en periode blandt de fem øverste på mitt nivå. Konkurrerte dog i det meste. Har deltatt på G-sport lekene, Um, og Tyrvinglekene så klart. Jeg trives, men gikk lei etter hvert som tiden gikk. Stian andersen er en god venn av meg og Andersen familien er god venn av vår familie... Du må huske å hilse til han fra Espen Liland fra Bergen! det må du ikke glemme Lenke til kommentar
espinos Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 ja, du T.F.T har du husken å hilse til han nå? skulle han hilse tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå