Thombr86 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hobbit: "Peregrin Brown , Prince of the Halflings" (kongen å dronninga har vært travle, mange prinser her ) Elv: "Daena Tinúviel" Dwarf: "Sesin of Moria" Human: "Yradd Third Marshal of the Riddermark" Wizard: "Sharkey The Wise" Best ever! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Du kan jo prøve denne: http://www.myprecious.us/name_generator.phpVet ikke om det var det du ville ha. Froippi Cock-robin Goodbody , Master of Buckland :/ Hva slags pervo rase er hobbitene? Endret 7. juli 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
MOD-Pvt.Xrypt Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg ble Yseavyan,keep of the ring :!: Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Your Hobbit Name: Dredoc Cock-robin Goldworthy , Ring-bearer Your Elven Name: Larka Greycloak Your Dwarf Name: Moifur son of Boimli Your Human Name: Carinyc Black Sword Your Wizard Name: Ossë , High-captain of Angband Ring bearer som hobbit:) Endret 7. juli 2005 av MeSa Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg ble Gweryan , Keeper of the Ring Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hah, de nickene her var jo råe da . Wizard: Alatar the White Hobbit: Chief Friappi Archer Dwarf: Dalir the Brave Human: Yrinnyn Umbardacil Elven: Mwnoic Undómiel Så syns jeg nesten at jeg måtte teste Matrix Name Generatoren som lå litt lenger ned på sida. Mr. Marti is not your "real" name... but the name the machines gave you. When you free your mind you will be: Apollo the Kung-Fu Killer. Altså, det var ikke særlig kult . Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nå tok jeg hele navnet mitt i generatoren, og da fikk jeg Castor the Reality Rifter. Det likte jeg litt . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hehe fikk Bigan the Brave dwarf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 http://sxc.hu/ den der siden var det veldig mye bra!!! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Dette har vel lite med klandiskusjon/rekruttering å gjøre. Uansett har trådstarter fått nok innspill til å løse "problemet" sitt, og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg