Ålgård Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 foreldrene min kjøpte en Hp Pavilion....med en Celeron 2,8 ghz....skjermkortet : Integrert Intel Extreme-grafikk. Jeg elsker og spille spill, men jeg orker ikke og spille lengre pga 20-40 FPS. Så jeg lurer på er det Cpu´en eller er det skjermkortet som gjør at det lagger noe sinnsykt?? Takk! alle som svarer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er vel det meste skjermkortet hvis du har en Celeron D....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Foreldrene dine har kjøpt en grei "surfe-PC".. Til det meste annet er den lite egnet.. Jeg antar da at det er en Celeron Nortwood (ikke Celeron D).. 2.8Ghz varianten er den minst dårlige for å si det slik... Det som gjør at du ikke kan spille.. er det integrerte "skjermkortet".. Det er mildt sagt uegnet...til spilling... Kjøp ett rimelig 9600 Pro.. og du har noe som ihvertfall funker sånn noenlunde... Lenke til kommentar
Ålgård Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Er der noen som har Celeron 2,8 ghz med ca 100 i FPS i CS feks??? Lenke til kommentar
Ålgård Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet ikke helt om det er en Celeron Nortwood, eller en Celeron D. Men når jeg trykker på "egenskaper" på "Min Datamskin" Så står det : Celeron® Vet ikke hva det vill si, men jeg har bar et ønske om og få iallefall 70-100 i FPS på CS. Så har dere noen tips om skjermkort som egner seg for en Celeron 2,8ghz ®? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Som sagt om hovedkortet har AGP slot så kjøp et nytt grafikkort så fikser det meste seg . Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet ikke helt om det er en Celeron Nortwood, eller en Celeron D. Men når jeg trykker på "egenskaper" på "Min Datamskin" Så står det : Celeron® Vet ikke hva det vill si, men jeg har bar et ønske om og få iallefall 70-100 i FPS på CS. Så har dere noen tips om skjermkort som egner seg for en Celeron 2,8ghz ®? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305627&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå