nvenjar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hørt mye skryt om denne cpu kjøleren. Selv har jeg en cooler master hyper, men er ikke helt happy for den. Er det noen som vet om denne Zalmans cpu vifte er god nok for overklokking ? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000BCU&toc=3830 Jeg har klokka min cpu fra 1.8 til 2.6 og ligger på ca 39 grader med cooler master hyper. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 skulle gå fint det, er mange som har den kjøleren og er knall-fornøyde. Men husk: - Den er stor, sTOOOOr - Den er tung Hvis du kjøper litt skikkelig goop i tillegg vil du nok få "superb" kjøling Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Er den større enn cooler master hyper da ? den er gigantisk og tung! Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 asus a8n sli delux Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har den selv og er strålende fornøyd med den Holder CPU kald og god Men som de sier ovenfor så er den veldig stor, og passer ikke til alle hk. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) asus a8n sli delux Vet ikke om den passer til ditt HK jeg men det er bare og se på Zalman sin hjemmeside. Du kan se på alle mulige kompatible HK der til den vifta. Btw kjølern er Absolut og anbefalle Endret 6. juni 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
nvenjar Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 min står som kompatibel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå