DE1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Som skrevet i emnetittel: Er det noen som har erfaring med Raidmax Scorpio Sort Miditower som de har lyst til å dele med meg? Vurderer å kjøpe dette kabinettet men er litt usikker ang. støy bl.a Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 har kabinette selv, og viftene bråker ikke akkurat veldi masse, men litt støy må en takle, e ganske fornøyd med det. men vifter er jo ikke så dyre om du vil ha helt lydløse. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har også dette kabinettet. Noe støy kommer det fra dette, men syns det er et helt greit kabinett. Ledningen i døra kan ha en liten tendens til å komme i "press". 2 usb og 2 audio i front. Thumbscrews Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Men det er slik at en ikke "vekkes" av støy? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) + en ting til, sjekk disse linkene fra netshop.no: Pc.1 Pc.2 Edit: Altså, for en annen farge får du 100,- avslag.. Er det samme pc da? Endret 5. juni 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kabinettet støyer jo ikke. Tror nok cpu-vifta og grafikkkortvifta vil overdøve kabinettviftene. I front er det fysisk plass til en 120mm vifte. En 120mm flytter mye luft og støyer lite. (har kabinettet selv) Men jeg hadde ikke kjøpt det. Du kommer til å bli utrolig fort lei det. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hadde et Raidmax Cobra som er samme saken egentlig.. Skranglekasse med dårlig lakkering, fææææl plastfront du bli lei av! Grell rødfarge på sidedørene og fronten og brønndesklene og skumle temps.. Absolutt ingen støydemping! Styr unna! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 For å være rettferdig så har faktisk Raidmax Scorpio utrolig bra lakk. Tempraturene blir jo bra om du vil. Støydemping mangler vel de fleste kabinetter? Men som sagt, dette er langt i fra noe kvalitetskabinett. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Kabinettet støyer jo ikke. Tror nok cpu-vifta og grafikkkortvifta vil overdøve kabinettviftene. I front er det fysisk plass til en 120mm vifte. En 120mm flytter mye luft og støyer lite. (har kabinettet selv) Men jeg hadde ikke kjøpt det. Du kommer til å bli utrolig fort lei det. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Enig! har dette kabinettet selv og er kjempe fornøyd, det er stilrent, fin finnsih og veldig lett + at det er støvfilter i front og de viftene som følger med er støysvake... OT: er du Dag Sverre i 8. på borgheim ung. skole? Endret 5. juni 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vel.. FOrmulerte meg litt feil! Lakkinga er helt grei og jevn, men jeg liker ikke bezel'n/teksturen i lakken og spesielt ikke fargen.. De er litt.. Baby-aktige om noen skjønner? Skulle vært knallere! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vel.. FOrmulerte meg litt feil! Lakkinga er helt grei og jevn, men jeg liker ikke bezel'n/teksturen i lakken og spesielt ikke fargen.. De er litt.. Baby-aktige om noen skjønner? Skulle vært knallere! Er det et rødt cobra du snakker om nå? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ja, men jeg har sett det svarte også og den kunne vært.. Svartere! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Kabinettet støyer jo ikke. Tror nok cpu-vifta og grafikkkortvifta vil overdøve kabinettviftene. I front er det fysisk plass til en 120mm vifte. En 120mm flytter mye luft og støyer lite. (har kabinettet selv) Men jeg hadde ikke kjøpt det. Du kommer til å bli utrolig fort lei det. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Enig! har dette kabinettet selv og er kjempe fornøyd, det er stilrent, fin finnsih og veldig lett + at det er støvfilter i front og de viftene som følger med er støysvake... OT: er du Dag Sverre i 8. på borgheim ung. skole? Nope, jeg er Dag-Erik G. Johansen 8.Klasse på Kopperud Skole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå