Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikke internett på min andre maskin

Anbefalte innlegg

nå skjønner jeg ingenting :dontgetit: jeg har hatt problemer med intenett hele denne uken også ringte jeg til kundeservise der fikk jeg hjelp feilen var at ip adresse sto på "bruk følgende" men den skulle stå på "mota automatisk"

så jeg gjorde det og alt virket, nå en dag sener eforsvant internett igjen helt plutselig! satt vanlig på nettet så plutselig kobla det ut og nå finner jeg ikke ut feilen, så jeg håper noen av dere kan hjelpe :no:

internett bare plutselig forsvant?

kan det være noe med limewire?

virus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du søkt igjennom maskinen med anti-virus program og ad-ware programmer?

Prøv og start maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk, og se om du får internett der. Hvis du får internett der, så har du sannsynligvis et virus som blokker internetten din.

Ta også og sjekk om du har noen merkelig prosesser som kjører. Hva som er hva kan du finne her

Lenke til kommentar
Har du søkt igjennom maskinen med anti-virus program og ad-ware programmer?

Prøv og start maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk, og se om du får internett der. Hvis du får internett der, så har du sannsynligvis et virus som blokker internetten din.

Ta også og sjekk om du har noen merkelig prosesser som kjører. Hva som er hva kan du finne her

har søkt igjennom med 2spyware programm og et nod32 antivirus program fant ikke noe

hvordan starter man i sikkerhetsmodus? er litt noob :p

vet du om noen prosesser som jeg burde være på utkikk etter?

Endret av marius90
Lenke til kommentar
prøvd å ringe kundeservice, for å høre om det er noe feil med LINJA di ?

ikke pc'n :p

er ikke linja hadde et problem med nettet i går også ringte kundesevice og fik fikset det, har ikke ringt kundeservice nå men skal gjøre det i måra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...