marius90 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 nå skjønner jeg ingenting jeg har hatt problemer med intenett hele denne uken også ringte jeg til kundeservise der fikk jeg hjelp feilen var at ip adresse sto på "bruk følgende" men den skulle stå på "mota automatisk" så jeg gjorde det og alt virket, nå en dag sener eforsvant internett igjen helt plutselig! satt vanlig på nettet så plutselig kobla det ut og nå finner jeg ikke ut feilen, så jeg håper noen av dere kan hjelpe internett bare plutselig forsvant? kan det være noe med limewire? virus? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Prøv og restart modemet, og evt. ruter hvis du har det. Hvis problemet fremdeles er der, så si ifra. Kanskje noen andre har noen tips. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Prøv og restart modemet, og evt. ruter hvis du har det.Hvis problemet fremdeles er der, så si ifra. Kanskje noen andre har noen tips. det har jeg prøvd og det hjalp ikkeno Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har du søkt igjennom maskinen med anti-virus program og ad-ware programmer? Prøv og start maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk, og se om du får internett der. Hvis du får internett der, så har du sannsynligvis et virus som blokker internetten din. Ta også og sjekk om du har noen merkelig prosesser som kjører. Hva som er hva kan du finne her Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Har du søkt igjennom maskinen med anti-virus program og ad-ware programmer?Prøv og start maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk, og se om du får internett der. Hvis du får internett der, så har du sannsynligvis et virus som blokker internetten din. Ta også og sjekk om du har noen merkelig prosesser som kjører. Hva som er hva kan du finne her har søkt igjennom med 2spyware programm og et nod32 antivirus program fant ikke noe hvordan starter man i sikkerhetsmodus? er litt noob vet du om noen prosesser som jeg burde være på utkikk etter? Endret 5. juni 2005 av marius90 Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 du hamrer F8 under oppstart for å få den menyen. og prossesser fins det nok av Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 prøvd å ringe kundeservice, for å høre om det er noe feil med LINJA di ? ikke pc'n Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 prøvd å ringe kundeservice, for å høre om det er noe feil med LINJA di ?ikke pc'n er ikke linja hadde et problem med nettet i går også ringte kundesevice og fik fikset det, har ikke ringt kundeservice nå men skal gjøre det i måra Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 nå virker det plutselig igjen???? koblet til maskinen som det tidligere ikke virket internett på, og til min store overraskeles virker det plutselig igjen, sånn helt uten videre Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 åssen isp har du ? og det betyr? men jeg tror det er noe med limewire for når jeg går inn på det blir intenett veldig ustabil og faller ut ofte Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ISP = Internet Service Provider, med andre ord, hvem du får internetten fra. Hadde du samme problem i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 ISP = Internet Service Provider, med andre ord, hvem du får internetten fra.Hadde du samme problem i sikkerhetsmodus? fra telenor. prøvde ikke sikkerhetsmodus, men nå funker det så da er jeg fornøyd med det Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Glem det... Endret 6. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå