sidenone Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Opplever usedvanlig treg nedlasting av oppdateringer fra windows update sidene. Helt ned i 5kb/s !! Er serverene deres overbelastet eller er det et annet svar på mitt problem? Mener å huske at jeg hadde samme problem i forrige uke. Merk... har akkurat reinstallert windows. Så kjører update på en fersk installasjon. Vet ikke om dette nødvendigvis har noe å si da men. Lenke til kommentar
sidenone Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har forresten 2mbit linje, så 5-10 kb/s er ikke akkurat optimalt Nedlastinger ellers fungerer normalt. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 har nettopp lastet ned fra windows update selv, da gikk det på 2-300 kb/s. dette har vel ikke noe med "pcen fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor?" Lenke til kommentar
sidenone Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) jada jada... det er menneskelig å feile Endret 5. juni 2005 av sidenone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå