chokke Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Min rogue er lvl 42 nå (endelig) og har ingen steder igjen, men har hørt at STV er fint sted, men problemet er at jeg ikke har gjort noen quests der og tror at mange av de henger sammen. Så derfor tenker jeg på å ta hele og bli ferdig med det og gjøre amsse bra quests . Eller lurer jeg kanskje på tanaris, men gidder ikke gjøre en og 2 quests der før det er for vanskelig. Kanskje swamp of sorrows er noe? Kom med ideer og svar. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 du har rett i at mange av questene dær henger sammen, iaffal mange av grindequestene. då må nokk starte med lvl 32 ca quests hvor du skal drepe lvl 30-35 mobs. og så ender de med å drepe 40 elite bossere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 men tar det gjerne flere dager? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Du kan godt være i STV i flere måneder om du ønsker. På den andre siden kan du lett ta alle questene på en dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Du kan godt være i STV i flere måneder om du ønsker. På den andre siden kan du lett ta alle questene på en dag. ... . Har ikke planer om å bo der, bare gjøre 30-40 questene sånn at jeg kan begynne på de for min lvl. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Så vidt jeg husker var jeg 40 når jeg dro dit, var vel en del 35-40 quests i starten, men så fikk jeg MASSE quests på 43-46, noe som ga meg masse fin xp. Jeg gjorde de fleste quests, men det var aaalt for mange alliance der nede så jeg ga faen og stakk til et annet sted.. Men er absolutt et fint sted å queste for din lvl! Lenke til kommentar
Krims Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg dro dit i lvl 31 eller noe, og gjorde alle nesingwary's questene. Nå er jeg lvl 42 og det er forsatt quest for meg - STV er genialt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 akkurat som the barrens ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå