P)@y@ Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Som jeg sa hva syns dere er de beste spilla? Her er mine favoritter: 1: WarcraftIII 2: GTA3 3: Max payne 4: Diablo2 5: gt3 (Playstation2) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Snake Rattle Roll Double Dragon 3 Super Mario Bros Nintendo er best Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 conkerbfd, ffv, gta3, maxpayne, mgs2, tc2, cs, sc... ikke i noen spess rekkefølge. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har ikke det blitt spurt om dette flere ganger før på dette forumet ? Anyways, mine favoritter; Diablo II Counter-Strike GTA3 ( Grand theft auto 3 ) Sof2 (Soldier of fortune 2) Det er nok de jeg spiller mest. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 * Solitaire * Hearts * Freecell :wink: Seriøst: * Final Fantasy VII * Day Of Defeat * Warcraft III * MOH:AA Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 1-Max payne 2-Quake 3 arena 3-Soldier of fortune 2 4-Gta3 5-Doom 3? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 det spillet jeg husker var dest var et spill jeg hadde på commandore 64 .. men husker ikke navnet .. og nå spiller jeg ikke lenger Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Nummer 1 på lista er X-Com. Tror aldri jeg blir lei det spillet. Nummer 2 blir BlockOut. Men Max Payne jobber seg veldig fort oppover lista nå. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Bilspill og first-person-shooter generelt er gode sjangere da.. Gran Turismo 3 (PS2) -digger det. Max Payne (PC) Tribes 2 (PC) -anbefales å teste!!! og jeg er STOR fan av real-time-strategy spill som Commandos, Commandos2 og Desperados :smile: de er så fantastisk bra!!! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Må si meg enig på X-Com faktisk. Bra du nevnte det. Det er det eneste spillet jeg har på min 486, og det er fremdeles kult. Ellers: *Rogue/nethack/ADOM/hack *Motocross Madness (1 eller 2) *Elite *Nemesis/Gradius *Quest for the Moonstone: A hard days knight *Stunt Car Racer *Tony Hawks Skateboarding Lenke til kommentar
Defender Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Mine alltime favoritter, over flere år. Ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen, vanskelig å avgjøre... :/ * Civilization 1 og 2 * Championshipmanager 2 * Quake 1 og 3 * Half Life Mods: TeamFortress og Counterstrike * Starcraft * Heroes of Might and Magic 2 og 3 Liker WarCraft 3, blir sikker avhengig så snart jeg er ferdig med single player og begynner å spille på b.net... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 * * 1:Unreal Tournament 2:UnrealTournament2003 (beta 927) 3:Medal of Honour 4:Soldier of Fortune 2 5:MaxPayne * * Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg syntes også X-Com eier, liker best shoot-em-up spill, som man må bruke litt hue i. noe av de beste jeg har spilt, må vel nesten være Deus Ex og var veldig glad i SiN også da det var bra. Half-Life var også et spill jeg likte veldig godt, runda det to ganger. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Akkurat nå så er Morrowind best - spiller det hele tiden. Men sånn all-time så er det: 1. Civilization serien 2. Rainbow Six serien 3. Game, Net & Match (Høres sikkert utrolig latterlig ut, men er man tennisfan så...) 4. Flight Simulator 5. Knockout Kings 2002 Lenke til kommentar
wormw Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Infiltration - ut mod .. test det!! http://infiltration.sentrystudios.com/ Ghost recon Swat3 rally championship warcraft 3 starcraft firearms - hl mod http://www.firearmsmod.com Tiberian Sun (jepp Counter-strike - Sikkert noen andre og, kommer ikke på flere nå .. jo .. mdk .øs Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Dette er favorittspillene mine, ikke nødvendigvis i noen spes. rekkefølge: *Half-Life-serien (spes. Opposing Force) *Unreal Tournament (inst.gib. CTF!!!) *Max Payne *Dark Forces (dvs. 1 og 2 + Mysteries of the Sith) *Jedi Knight 2(!!!!!!!) *GTA-serien (jeg favoriserer 3'ern, men det første har motorsykkel og det 2. har bra multiplayer) *Beneith a steel Sky *Maniac Mansion 1 og 2 (dvs. Day of the Tentacle) *Full Throttle(!!!!!) *Monkey Island-serien (spes. LeChuck's revenge) *Grim Fandango (beste musikk) *Black-Thorn (pump action pimp) *No One Lives Forever (OK, kanskje favoritt nr. 1) *DeusEx (vel, oppfølgeren vil ikke bli dårligere) *Gabriel Knight-serien *Sam & Max Hit The Road (noen som husker musikken fra tivoliet?) *Skate or Die *Lotus *Burnout *Final Fight (skikkelig arkade-klassiker) *Street Fighter 2 *Resident Evil-serien (Code: Veronica er best) *Super Tennis (SNES) *Puzzle Fighter *Micro Machines V3 (partyplay med 4!!!!(eller ) *Quake *DOOM 2 *Leisure Suit Larry (samtlige er bra, bortsett fra nr. 2. Skulle gjerne ha sett remake av 2 og 3) *Freddy Pharkas Frontier Pharmasist (håper noen husker dette, en adventure-favoritt) *Turtles In Time (SNES) *Clive Barkers Undying (skummelt som et ******* med hodetelefoner og Haulers i mørket) *Serious Sam (har co-op. multiplayer) *RTCW ++++++ (husker ikke alle) Spill som ligger og venter: -MOHAA -Morowind -Forsaken -System Shock 2 -WC3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå