Shikaru Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg har fundert lang om lenge og har tenkt, siden PSP ikke kommer ut før langt borti september en gang trur jeg, så vurderer jeg å kjøpe meg en Nintendo DS. Og jeg vil gjerne høre hva andre syns om DS, og om eventuelle spill som har kommet ut til konsollen ennå. Ja? skal dere bare lese og ikke svare. kjedelige dere er. Endret 5. juni 2005 av Gohan Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker den så mye at jeg og noen til har startet en norsk side for den (grunnen til at jeg ikke poster mye om DS her) Det er en rekke gode spill til den allerede, men fremover kommer det veldig mange. Av de som har kommet ut, så er det ikke så mange som er AAA titler. Det er noen da, som Mario 64 DS, WarioWare, NFS Underground 2, Yoshi Touch & Go og SW Revenge of the Sith. Min mening da men... Og ennå har ikke de aller største titlene kommet. Snart og utover høsten kommer: - Another Code - Splinter Cell DS - Mario Bros DS - Sonic Rush - Lost in Blue - Castlevania - -Viewtiful Joe DS ++ Jeg anbefaler den på det sterkeste pga. de unike titlene som kommer på den. Og for det er en frisk pust på konsollmarkedet. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nintendo DS er bra! Kommer jo ut en masse brae spill til den snart. Men før du kjøper, vær sikker på at du har sjekket ut PSP da! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ja? skal dere bare lese og ikke svare. kjedelige dere er. kanskje ingen gidder å svare deg på det finnes mange tråder om akkurat Nintendo DS.. en tråd... oi, en til verdt å sjekke ut' Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) tenkte meg at kanskje de trådene var daue jeg da. men og ^^ TCi ? kunne du gitt meg linken til den siden dere har startet? føler meg ganske overbevist om at jeg skal ha meg DS. Og Tøbbi. PSP skal jeg nok få meg til jul i såfall Edit: fant linken i signaturen din TCi. Endret 5. juni 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå