Gå til innhold

Øreputene på headsettet borte

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rette plassen å poste denne :blush:

Datteren min på 15Mnd klarte å få tak i headsettet (Sennheiser pc150) etterpå lå det en fin haug med sort skumgummi i småbiter :ohmy:

Nå forstår jeg hvor stor nytte slike "puter" har. Det eneste er at det kan bli dyrt å skifte til helt nytt headsett, hvis dette er noe hun syntes var veldig gøy!!!

Går det ann å kjøpe nye puter, eller lage noe som gjør samme nytte uten å se helt for jæv... ut :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ann ja! Faren min hadde et eldre Sennheiser (hvit plast med guleputer) som jeg hadde ødelagt putene på.. :p Han gikk bare til Elkjøp og de bestilte nye puter og han fikk dem på plass etter 2 uker! Så spør de du kjøpte dem hos eller andre steder som selger headset'et..

Lenke til kommentar

Mistet putene på de nye ørepluggene til SE k700i forleden dag jeg.. :cry: litt trist, men tror de skulle funke like bra..

Vet ikke hvordan det er med ditt (Sennheiser pc150), men det funker sikkert helt fint uten putene på de også.. hvis (Sennheiser pc150) ikke er sånne superdyre, (for mye penger å bruke på noe som lager lyd ting.. ;) ) type høreopplegg da..

Lenke til kommentar
Mistet putene på de nye ørepluggene til SE k700i forleden dag jeg.. :cry: litt trist, men tror de skulle funke like bra..

Vet ikke hvordan det er med ditt (Sennheiser pc150), men det funker sikkert helt fint uten putene på de også.. hvis (Sennheiser pc150) ikke er sånne superdyre, (for mye penger å bruke på noe som lager lyd ting.. ;) ) type høreopplegg da..

Plugger kan gå ann å bruke uten puter.

Men å sette høreklokker på ørene uten puter, blir tortur etter få minutter :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...