Sammy1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skal legge aktiveringspunkt direkte på bilde, har til nå gjort det i Frontpage. Kan jeg gjøre dette f.eks ved å definere url direkte i PS?? how Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ser at d e fleire dyktige på PS her, så noen må vel vite om det går an? Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Heisann. Hvis du med aktiveringspunkt mener at du vil ha bildet som en link, så trur jeg nok dette må gjøres i frontpage/dreamweaver eller et lignende hjemmeside-program. Du kan jo også gjøre dette i notepad via kode, men det må uansett settes opp som *.html. I allefall såvidt jeg veit da..! Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har gjort det i Frontpage så langt, men det er tungvint. Skal samme bilde-fil vises flere steder, så må jeg manuelt legge inn hyperkoblingen for hver side. Såvidt jeg har klart å finne ut. Må være en enklere måte å gjøre det på Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 du kan kopiere det! da følger hyperkoblinga med! i allefall i dreamweaver! Lenke til kommentar
Sammy1 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Du satte meg på sporet. Har valgt feil måte å gjøre det på, lagt hyperkoblinger på bilde i html-fil. Da går det ikke med kopiering. Gjør det direkte på jpg-fila, da følger de med når kopieres. Bratt læringskurve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå