Kverni Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet ikke om denne topicen hører hjemme under skjermkort eller under PSU, men jeg satset på at skjermkort var rette kategorien. Spørsmålet lyder som følger: Mitt PCI-e 6800 Ultra krever en ekstra 6-pins strømkontakt. Jeg vet at nyere strømforsyninger har slike kontakter medfølgende, men jeg lurte på om det var mulig å kjøpe adaptere/overganger i stedet. Kjøpte en strømforsyning med resten av pcen, og i den tiden tenkte jeg ikke over at det var en helt spesiell strømkontakt som trengtes. I tilfellet det er mulig å bestille sånne adaptere/overganger over internett, og dere vet hvor jeg kan finne det. Kan dere være så grei å gi meg link? Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=9838 er det en sånn? Lenke til kommentar
Bullseye88 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 De overgangene følger som regel med skjermkortet... Lenke til kommentar
Kverni Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 De overgangene følger som regel med skjermkortet... Joda, tror gainward har klussa litt med pakken min. Fikk ikke med DVI -> VGA overgang engang... så. Men takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Da må du få de du har kjøpt det hos til å sende etter dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå