capy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det er ikke lenge til vi sitter forran pcen, natt og dag, og spiller BF2 til Jon Blund kommer og tar oss. I den forbindelse ønsker jeg å se hva interessen for en clan med 20+ aldersgrense, lokalisert i Bergen er. Grunnen til så høy aldersgrense er at det innimellom kan være greit å stikke ut, ta seg en øl og diskutere taktikk og ikke minst bli bedre kjent med spillerene i clanen. en annen viktig ting er forståelse for at jobb og andre "voksenting" må gå forran clanen. Om vi skal arangere LANparty og andre sammenkomster er det greit at vi kommer fra omtrent samme stedet. Om interessen er høy nok til at en clan blir dannet, trenger vi også en som kan ta seg av webdesign, men i første rekke trenger vi altså spillere. Planen er å være opperativ idet spillet blir sluppet i Norge, eller kort tid etter. Vi vil trene på BF2demoen som snart kommer ut, og vi håper på å ha clanen fullsatt idet vi får fullversjonen i posten. Om noen kunne tenke seg å joine eller være med å starte en slik clan, er det bare å ta kontakt på PM eller bare svar i denne tråden. jeg vil være noen dager uten internett grunnet flytting, men vil svare så fort jeg kan. Info jeg ønsker fra potensielle clansøkere: Nick: Navn: Alder: Erfaring fra andre onlinespill?: e-mail/msn: Skriv gjerne også om du kan bidra eller hjelpe til med andre ting når det gjelder starting og drifting av clanen. Info du føler blir for personlig kan sendes på PM. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Flyttes til klan-rekruttering Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Demoen sies å komme ut nå til helgen. Det er lov å håpe, men selv tviler jeg sterkt. Aktiviteten har vært lik 0 i denne tråden, og jeg har heller ikke mottatt noen PM. Er det ingen som kunne tenke seg å joine en liten gruppe for å spille litt BF2, diskutere taktikk over en øl og kanskje delta i noen konkuranser? bare på gøy såklart:) vi er for tiden hele 1 person (meg) + 2 potensielle, altså, altfor få.. minner om aldersgrense 20+ og bosatt i bergen, ellers er dørene åpne for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå