Nitrius Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er det bare meg eller har artikklene på forsiden forsvunnet helt? Artikklene vises ikke for meg verken i Opera, IE eller MF, eneste jeg ser er reklamene... Noen andre som har oppdaget dette? Lenke til kommentar
msulland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jepp, helt samme problemet her. Ser bare dum reklame. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Samme skjer her. Firefox 1.0.2 (patchet). Eneste jeg ser er reklamene. :/ Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er slik på akam.no hos meg.. (Opera) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje de hadde litt problemer da vettu, det er oppe nå! Merkelig at når noe ikke funker på hw.no siden kommer det en tråd med en gang. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje de hadde litt problemer da vettu, det er oppe nå!Merkelig at når noe ikke funker på hw.no siden kommer det en tråd med en gang. Det er vel ganske logisk at folk melder fra om at noe er feil? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje de hadde litt problemer da vettu, det er oppe nå!Merkelig at når noe ikke funker på hw.no siden kommer det en tråd med en gang. Det er vel ganske logisk at folk melder fra om at noe er feil? Vil tro det ja.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Me har hatt nokre problem med publiseringsystemet vårt, og at databasen korrupterer tabellar. Når dette skjer, kan artiklane på framsida forsvinne i periodar, fram til me får reparert problemet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Virker igjen nå, så det er bra =) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Om noen får problemet igjen, så hjelper det kanskje med å trykke F5 noen ganger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Me har hatt nokre problem med publiseringsystemet vårt, og at databasen korrupterer tabellar. Når dette skjer, kan artiklane på framsida forsvinne i periodar, fram til me får reparert problemet. Som sakt så var det allerede en feil fra serverne som kjører disse sidene efikkan. Og tror det nok ikke hjelper å refreshe da, jeg prøvd det værtfall når jeg først så dette idag og det virket ikke. Men uansett det er fikset, det er det som teller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå