Gå til innhold

Silent Hunter 3: er det ingen som spiller det?

Anbefalte innlegg

Hei dere

Nå har jeg hatt SH3 i ca, en måned og må si meg vanvittig fornøyd :thumbup: , dette er spillet uansett sjanger jeg alltid har ventet på, jeg har spilt spill siden "tidenes morgen", men må si at dette spillet er et av de desidert beste jeg noengang har vært borti, kompleksiteten, realismen, grafikken og atmosfæren er vanvittig bra, synes derfor det er rart at spillet ikke har fått noen oppmerksomhet her inne.

Videoannonse
Annonse

har vært en del snakk om det..

Syns selv også at det er veldig bra..

Men StarForce3 driverene som spillet legger inn, klarte å krasje DVD-Brenneren min, så har ingenting å lese DVD'en med for øyeblikket..

Og JA, jeg har originalen av spillet for dere som lurer..

Men hvordan ligger det ann med online servere nå?

Jeg vet at ca. den første mnd'en, så var det altid mange, men så sjekka jeg rett før dvd-brenneren krasja, og da var det nesten ingen igjen..

vel, jeg pleier av og til velge XX1 ubåten eller hva den heter, velger et oppdrag med maaasse forsvarsløse båter. Skyter ut alle torpedoene og så krasjer jeg inn i dem, går opp og skyter med kanonen til krigsbåtene kommer. Blir bombet, begynner å synke, tar da et "crash dive" og dør av trykket. :!:

vel, jeg pleier av og til velge XX1 ubåten eller hva den heter, velger et oppdrag med maaasse forsvarsløse båter. Skyter ut alle torpedoene og så krasjer jeg inn i dem, går opp og skyter med kanonen til krigsbåtene kommer. Blir bombet, begynner å synke, tar da et "crash dive" og dør av trykket. :!:

Wow det er utrolig hvordan man kan gjøre et genialt strategisk ubåt spill om til noe helt annet.

Wow det er utrolig hvordan man kan gjøre et genialt strategisk ubåt spill om til noe helt annet.

LOL, eheh hadde ikkje trudd at det bare var til å hoppe inn i det å vinne. Greit med spill der en må ta seg litt tid ågså :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...