lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har en Razer Diamondback Magma mus, men ingen musematte.. Ønsker derfor å lage en av dosete/frosted plexi! Noen som vet åssen det vil reagere på helt gjennomsiktig og hvordan den vil reagere på litt dosete/frosted plexi? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Tror ikke Diamondback skulle ha problemer med å lese på frosted plexi. Men helt gjennomsiktig glass er verre. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Helt gjennomsiktig funker meget dårlig. Veldig pussa/frosta.. whatever.. antar jeg vil fungere ganske bra -Jar Endret 5. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 mhm, men for å være sikker, hvofor kjøper du ikke en annen farge da ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Skal lage egen musematte da.. Lyse det litt opp! Vurderer teflonbelegg.. Vet det finnes på Clas Ohlson, men har ikke sett det i nettbutikken dems! Har noen det å kan linke? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hm, har en pakke her et sted.. heter så mye som.. "TEFEX - Non Stick - Ovnsark" Her -Jar Endret 5. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har TEFEX jeg og. Men jeg er ikke helt overbevist, selv bruker/te jeg det som skatez, men bruker vanlig tape nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Tusen takk Jarek! Da skal jeg shoppe det neste gang jeg er i Oslo da.. Eller om jeg bare får dama til å kjøpe det i helga så kanskje jeg får bygd musematte på søndag! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå