Nitrius Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Når jeg noen ganger laster ned sider, så dukker alle bildene opp som de skal, men så plutselig når alt er ferdig nedlastet og sånt så forsvinner bildene på siden. Eneste måten som jeg kan få sett bildene igjen er ved å avsluttet browsern å laste siden på nytt og håpe på at det samme ikke skjer igjen, noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
olafura Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har du eksempel url hvor det her skjer? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 denne siden her f.eks: http://www.mercury.to/ Skjer stadig vekk hos meg på den siden værtfall, ikke at det er veldig farlig, men hadde vært greit å vite hva problemet egentlig er... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skjer det samma her. Bruker Opera 8.01 Lenke til kommentar
olafura Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja fikk reprodusert. Hiver inn en bug rapport på det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå