Winters Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei! Hvilken av Tempo syklene syns du er tøffest? Jeg planlegger å anskaffe en til sommeren, hadde vært kult med noen tips Har sett på Panter 470 og Corvette 380 og de er rimelig fete, vet dere om noen som selger en Tempo Transport? Mvh, Eirik Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har en Corvette '61 og den er dritfet. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 panther går jo ganske bra med trim, så et sted at man får 16hk sylinder/stempel til den! har selv hatt corvette, tidenes moped! :!: oppborra hele 2mm! fikk 75 på flata Lenke til kommentar
Winters Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Kjapt og greit, Corvette 380 eller Panter 470? Hva ville dere tatt? Hvordan kunne man trimmet de syklene? Mvh, Eirik Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tempo Corvette 380, jeg elsker å se et strøkent eksemplar ( Farmor har et strøkent eksemplar ). Det er som en evighetsmaskin, bytt olje innimellom, smør og vedlikehold, så går den i evigheter. Super moped, den går også fortere enn de nye EU mopedene, det er kult og kunne flise orginale racing mopeder med en sykkelramme og sykkeldekk, right? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 eneste minuset med de mopendene som jeg kommer på er når man har skiftet stempel/sylinder, så må man stille inn girene. det er et h******* arbeid. man må stille inn på en tidel av en millimeter for å få det rett... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 På Panther kan du sette på en 125 maskin å, men da må du forsterke ramma. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Tempo Corvette 380, jeg elsker å se et strøkent eksemplar ( Farmor har et strøkent eksemplar ). Det er som en evighetsmaskin, bytt olje innimellom, smør og vedlikehold, så går den i evigheter. Super moped, den går også fortere enn de nye EU mopedene, det er kult og kunne flise orginale racing mopeder med en sykkelramme og sykkeldekk, right? Du skal få se bilder av min når den er ferdig fiksa, selv om jeg tviler på at jeg orker å pusse så mye i sommer, jeg vil kjøre. Første prioritet er å få den i gang, så får jeg heller restaurere den i vinter! Forresten...jeg har vel lov å kjøre denne uten plombering? Jeg skal jo selvsagt aldri overskride 45 km/t. Endret 13. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja, det har du lov til! siden denne går i 50-60 km/t orginalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå