Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken av Tempo syklene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvilken av Tempo syklene syns du er tøffest?

Jeg planlegger å anskaffe en til sommeren, hadde vært kult med noen tips :)

Har sett på Panter 470 og Corvette 380 og de er rimelig fete, vet dere om noen som selger en Tempo Transport?

Mvh,

Eirik :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tempo Corvette 380, jeg elsker å se et strøkent eksemplar ( Farmor har et strøkent eksemplar ).

Det er som en evighetsmaskin, bytt olje innimellom, smør og vedlikehold, så går den i evigheter. Super moped, den går også fortere enn de nye EU mopedene, det er kult og kunne flise orginale racing mopeder med en sykkelramme og sykkeldekk, right? ;)

Lenke til kommentar
Tempo Corvette 380, jeg elsker å se et strøkent eksemplar ( Farmor har et strøkent eksemplar ).

Det er som en evighetsmaskin, bytt olje innimellom, smør og vedlikehold, så går den i evigheter. Super moped, den går også fortere enn de nye EU mopedene, det er kult og kunne flise orginale racing mopeder med en sykkelramme og sykkeldekk, right? ;)

Du skal få se bilder av min når den er ferdig fiksa, selv om jeg tviler på at jeg orker å pusse så mye i sommer, jeg vil kjøre. :thumbup:

Første prioritet er å få den i gang, så får jeg heller restaurere den i vinter! :w00t:

Forresten...jeg har vel lov å kjøre denne uten plombering? Jeg skal jo selvsagt aldri overskride 45 km/t. :whistle:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...