SE Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg har en Tundra 1557 P-M 2GHz, men den vil ikke kjøre noe særlig høyere enn 598MHz selv når jeg kjører krevende programmer eller spiller. Jeg kjører på AC og har prøvd et program som heter speedswitchXP for å tvinge maskinen til å kjøre på 2GHz hele tiden. Men det fungerte ikke. Noen som vet om en løsning, eventuelt om det går an å slå av speedstep funksjonen? Endret 5. juni 2005 av SE Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Noen som vet om en løsning, eventuelt om det går an å slå av speedstep funksjonen? Hvis du absolutt vil det, så kan du nok skru av Speedstep i BIOSen. Har du prøvd å sette på "Alltid på" i strømegenskaper? Jeg bruker Centrino Hardware Control forå stille cpu-hastighet, og det funker fint! Endret 5. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
SE Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 takk for programmet... funka fett. Men nå sliter jeg litt med at vifta ikke kjører i det hele tatt. Kan ikke styre vifta fra det programmet heller... hmm :/ noen ide på hva som gjør at vifta ikke kjører? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 takk for programmet... funka fett. Men nå sliter jeg litt med at vifta ikke kjører i det hele tatt. Kan ikke styre vifta fra det programmet heller... hmm :/ noen ide på hva som gjør at vifta ikke kjører? Sjekk om temperaturene blir for høye. Lenke til kommentar
SE Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 thermal zone 0 = 94 grader thermal zone 1 = 78 grader skjønner ikke hvorfor den interne vifta ikke starter Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) thermal zone 0 = 94 graderthermal zone 1 = 78 grader skjønner ikke hvorfor den interne vifta ikke starter Hørtes litt mye ut!! Få på viftene før du brenner opp pc-en! Endret 5. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
SE Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 heh, ja, men HVORDAN?... de skulle vel i utgangspunktet gå på automatisk? Men det skjer jo ingenting i den boksen! :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå