Gå til innhold

Selge ISDN telefon!

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er litt off-topic, men fannt ut det var det eneste topicet jeg kunne klemme spørsmålet mitt inn under.

Prøver å få solgt noen ISDN-telefoner, da vi ikke lenger har hjemmetelefon i huset. Dette er jo som kjennt en vare som er på full tur ut, så er det noen som vet om nettsteder der jeg kan få lagt ut annonse fro disse?

Har lagt inn på bruktmarkedet her og finn.no Må vel finnes andre sider ala disse som jeg ikke kjenner til? Er takknemlig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg finner ikke noen bedre kateogorier selv så den kan godt stå her. (Alternativet "Kjøp og salg av PC" er kanskje også nærliggende men men)

Ellers så vil jeg bare si at både Finn og QXL koster en del penger og har en drøss med kinkige regler. Bruktmarkedet er gratis og med tanke på den relativt lave prisen ISDN-telefoner har så kan det være en stor fordel å bruke gratis annonsering.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dr. Greenthumb, du har da sikkert hjemmetelefon enda!!!

Bare fra TELIO :!:

Huff ja .... de gir deg ikke login/passord som noe av de andre (televoip/phonzo +++)

Da kunne du bruke Fritzbox de har en ADSL-modem/VOIP/(WLAN) box som også støtter ISDN-apparater :yes:

Nei ISDN var nok en dyr oppgradering .... og gammle ANALOG har enda et bedre liv pga IP-telefonie-adapter :thumbup:

www.gibud.no

www.bruktmarked.no ...... ja det er nok best!

Eller gå i gammle gode NEWS-groups

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...