Boralis Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) For mer se HER Endret 5. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sjekk opp linken din, der er noen småfeil i den... Når det gjelder de kabinettene kan jeg ikke akkurat si det er noe som appelerer til meg, tar heller til takke med mitt importerte Lianli PC75B kabinett. Passer vel bedre om man er en designer freak (tror jeg da...) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Det i midten er et LianLi Lenke til kommentar
JGR Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nei, det der synes jeg ikke akkurat var fint... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det i midten er et LianLi Hehe, kan så være, men for meg er ett kabinett noe som er stort, stygt, og passer overhodet ikke med omgivelsene. Hadde uansett ikke helt sansen for det, mulig at jeg begynner å bli "gammel og sær", får høre hva den yngre garde mener om denne typen kabinetter. Du har forøvrig ikke nevnt hva du syns om de... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Nei det er ikke helt min stil heller Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hmm.. Futuristisk? Er ikke helt sikker jeg men det var jo noe nytt.. Kabinett-designere tar fra pro-casemoddere!! Uff, men alikevel må jeg si at det var stilige kabinetter men ikke noe jeg kunne ha tenkt meg.. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Passer nok utmerket for de som synes "rånebiler" er kult.... :-p Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Blir vel litt som når de nye motene vises i Paris og Milano, eller på bilutstilling i Genéve, mesteparten av det som vises kommer aldri i "vanlig" bruk. Men visse elementer/detaljer av "galskapen" kommer nok... Endret 5. juni 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Tilbakemelding fra den yngre garde: (som etterlyst) Stygt! Ville ikke hatt noen av dem egentlig, og hvordan kan plutselig Lian Li gjøre noe sånn? Fuck`ed up! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det lian li så ut som en snegle, ville aldri kjøpt noe sånt, håper de ikke begynner å selge det, var noe av det styggeste jeg har sett, og det er lian li for gods sake! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Håper de kabinettene var kun for å trekke oppmerksomhet, ikke for salg.... Colaboks-kabinettet var vel det eneste som var nesten funksjonelt. Lenke til kommentar
jor-el Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Design er en måte å få frem sitt produkt på. Klart det jobbes både med design og funksjonalitet, noe vi som brukere bare skal være glad for. Selvfølgelig er det stor forskjell på hva som er pent, bra, billig og noe som dekker alle disse tre tingene. Moter, smak og lommebok er noe som alle må ha et forhold til enten man liker det eller ikke. Hva som faller i smak hos de unge er ofte et utgangspunkt for produsentene og vi som er litt opp i årene kan godt sitte å si at det var ikke slik når jeg var ung. Nei nettopp verden går videre og kommer det ikke nye produkter på markede går de fleste bedrifter konk. En annen side med de nye Kabinettene som trådstarter viser frem er at det ikke er mye rom for casemodding. Enkelte av oss mener dette dreper litt av gleden med kabinettene og kunne derfor ikke tenke seg å kjøpe et LAN-desinget kabinett. For det er vel på LAN de fleste viser stolt frem hva de har fikset på siden sist. Som alt annet : Smaken er som baken, delt i to og ellers bare ræva. *edit* Skriveleif was here Endret 6. juni 2005 av jor-el Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 disse var mildt sagt grise stygge. Det lian li kan da ikke være noe praktisk å bygge i kan det vel? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det i midten der var jo litt kult da, men tror de er veldig upraktiske! Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nei nå har jeg sett det og! Huff, jeg skjønner ikke hvem Lian Li og de sikkter etter når de gjør sånt. Hvertfall ikke oss yngre og garantert ikke de eldre! Kanskje en eller annen n00b 14tis som nettopp har hatt komf ville kjøpt noe sånt....jeg i min tid kjøpte forsåvidt Raidmax når jeg hadde komf...noe som jeg angrer litt på, men hva så jeg fikk no herpa det...eller som det heter "modding." Nei og som sagt hva kan du gjøre med de kabinetta der? Du kan ikke engang bytte ut viftene fordi det ville jo ødelagt hele designer stilen ved kabinettet....jeg mener du kan lissom ikke bare røske ut døra på en prototype av en bil da kan du ikke akkurat ta ut en av de fantastiske LED viftene som Lian Li er så snille og suplerer..... Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 dette var ganske teit. hva prøver de å oppnå? pro casemoddere har for lenge siden visst oss hva som er mulig med et chassis. upraktiske. og det artige er at de ligner så alt for mye på tidligere kjente modder. skuffende at lian li ligger midt inni det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå