Alastor Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Finnes det en enkel måte å sjekke om min k750i er låst til NetCom?(bortsett fra å prøve et annet sim-kort). Bare å se på esken du kjøpte, åpningen på netcomlåste telefoner har et firkanta oransje klistremerke over seg med informasjon om at telefonen er låst. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 I vår netcombutikk er det ihvertfall slik: De første 20 K750i'ene SKULLE være netcomlåst, men var ikke det. De kjøpte vi til samme pris som de netcomlåste som kom i ettertid. Er ikke telefonen låst er dette en genial løsning. Ikke mange stedene du får gratis nedbetaling og attpåtil kreditt hver måned. Har selv 2 ActiveTalk abonnementer som ligger og støver ned, mens jeg bruker et annet type abonnement. Det er fullt lovlig da du ikke binder deg til en viss bruk, kun til månedsavgiften på 129kr. Spør forhandleren om de er låste til netcom eller bare kjøp den. Informerer de ikke om at den er låst har du krav på en som ikke er låst også. Lykke til med ny telefon! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Telebutikken i Drammen selger k750i til 1498,- med ActiveTalk + etablering, ulåst! Totalpris etter et år blir ca 3245 kr. Ganske billig, spør du meg... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Telebutikken i Drammen selger k750i til 1498,- med ActiveTalk + etablering, ulåst! Totalpris etter et år blir ca 3245 kr. Ganske billig, spør du meg... Spesielt med tanke på gratis nedbetaling og inflasjon + + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå