Vattmaffi Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Som regel når jeg slår på pc'n skjer dette, jeg skal skrive passordet mitt, men ingenting kommer på skjermen, ikke før jeg dunker i kassa, da kommer alt jeg har skrevet.. dere tenker sikkert ååå! windows... men nei, tror IKKE det er windows denne gangen. dette har skjedd meg ofte, eneste den trenger er et lite dunk.. skjer noen ganger når jeg spiller og, plagsomt Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Ser du noe på skjermen før du dunker i kassa? Kan være kabel til skjermen som er løs da, eller noe til skjermkortet som ikke sitter ordentlig. Har du skjekka alle ledninger? Endret 5. juni 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 dumme mennesker som sier Vold ikke løser noen problemer :!: Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hadde samme problemet med Soundblaster 16 - kortet i en gammel pentium 150 jeg hadde for noen år siden. Fant ettervert ut at kortet hadde sklidd nesten ut av isa-slotten fordi jeg ikke hadde montert et feste til hk, så hver gang etter jeg hadde flytta på pc'en, så måtte jeg inn i maskina og dytte ting på plass, eller så datt det ut under bruk. De gangene jeg var litt lat så fikk maskina bare et slag i sia, når ting ikke funka, også ordna det seg. Lenke til kommentar
Vattmaffi Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) det har ingenting med skjermen/skjermkort å gjøre.det er bilde på skjermen hvis det var det du lurte på. og som sagt dette har hendt flere ganger. Endret 5. juni 2005 av Vattmaffi Lenke til kommentar
Vattmaffi Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 hmm. jeg har fortsatt ikke funnet ut hva det er altså! kan noen hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Vattmaffi Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 har ENNÅ ikke funnet ut av det. kan noen hjelpe meg her? dette skjer også når jeg spiller osv.. tastaturet vil ikke... men etter et par dunk i kassa så funker det.. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dette høres ut som et klassisk Watu - tilfelle. Watu forekommer som oftest ved fullmåne nær midnatt, men kun om trani - medja står ved "sjerni" - ringen av utbrente fjærfeer. Watu forsvinner ikke av seg selv, med tanke på de evigvarende åndene som omgir de ytterste kretsende på northbridge - chipsettet og stenger signalene ved X#97TRET# området. Dette kan kun avvendes ved å benytte en mer ukjent metode som jeg nå skal prøve å forklare her: 1. Ta din egen, eller andres katt og plasser den i et rom. Vent på at denne katten gulper opp en hårball. 2. Finn en etni - hvit due. Skjer over strupen på denne duen, og syng "kua mi vi elsker deg" mens du samler opp blodet. 3. Ta hårballen, og gni inn dueblodet. 4. Masser så rundt northbridge - chipsettet med denne hårballen mens du nynner på "evig din" av sandra klaus. Fjern det overflødige blodet, og skru på pcn. Den skal nå fungere utmerket. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Vattmaffi: Det er ikke bare pluggen til tastaturet som er løs da? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hehe! du er skjukt rå Eyzteinn! hehehehe. måtte flire en del av det du skrev.. men til on-topic: ar du sjekka at skjermkortet sitter orntlig i? og sjekk om kontakten til skjermen sitter i og/eller prøv med en annen skjerm. Lenke til kommentar
Vattmaffi Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ok, siste gang jeg forklarer dette.. Ja, jeg har sjekka pluggen, den sitter som støpt. samme med skjermkort.. men som sagt har det ingen ting med skjermkort eller noe sånt å gjøre. et eksempel på det som skjer er at når jeg skal logge inn med passord i windows: jeg skriver inn passord.. men ingen dotter kommer på skjermen jeg kan vente lenge, men ingenting kommer opp i passord feltet. så gir jeg noen dunk i maskina, og der kommer hele driten jeg har skrevet. så, det betyr da at det ikke er noen kontaktfeil i selve tastaturet, for det jeg har skrevet kommer jo opp.. jeg vet jeg ikke er så flink til å forklare, men kan noen være så snill prøve å forstå hva jeg vil fram til? Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dette er et ytterst merkelig fenomen for meg.. Høres ut som om det er harddisken som ikke lenger henger med i svingene her. Har du mulighet til å teste med en annen? I så fall, prøv det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå