vinduspusser Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei! Jeg har hørt at det går ann å laste ned større minne på SE k700i. Er der noen som vet om dette er mulig? Jeg tror ikke det går, men må bare være sikker. Det hadde jo vært kult da. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dette går nok desverre ikke. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 ok, men er det noen som har lagt den inn til reprasjon for å utbygge minnet? Har hørt at det går. Og hvis det gjør det, hvor mye koster det? skulle gjærne hatt 100mb siden jeg driver å converterer filmer til 3gp. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ok, men er det noen som har lagt den inn til reprasjon for å utbygge minnet? Har hørt at det går. Og hvis det gjør det, hvor mye koster det? skulle gjærne hatt 100mb siden jeg driver å converterer filmer til 3gp. Hadde en kunde innom som ble drit forbannet da jeg sa vi ikke ville sende den til verksted for å utvide minnet på den. kompisen hadde visst gjort det samme i et jalla-jalla-land (i midtøsten et sted) og han kunne ikke forstå hvorfor vi ikke ville gjøre det her hjemme. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Ok så er det da altså ingen muligheter for å utbygge minnet på noen måte (innen landets grennser? pleas! er det ingen løsning? Men det er jo en super mobil uansett da Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ok så er det da altså ingen muligheter for å utbygge minnet på noen måte (innen landets grennser? pleas! er det ingen løsning? Men det er jo en super mobil uansett da Ikke som jeg vet om. Trenger du større minne hadde jeg gått for K750, selv om det er noen kroner i mellomlegg. Vel verdt prisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå