Vaffel89 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kusina mi har tenkt å skaffe seg internett nå, og hun har to kriterier, det må ikke koste for mye, helst ikke mer enn 200 i måneden, og det må være bra nok til å laste musikk med en akseptabel hastighet. Noen som kan komme med noen forslag til hva hun kan velge? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det spørs litt på hvor hun bor hen her i landet. Er ikke alle leverandører som leverer overalt. Samt evt. sjekke opp lokale leverandører. Ingen leverandører jeg kommer på i farten som leverer fast internett forbindelse til 200 kroner ca. Da har jeg sjekket start, telenor, catch, bluecom, nextgentel. Kom ikke på flere i farten. Billigste der var 300 kroner. Er hun student på en høyskole f.eks, så er det mange skoler som har avtale med internett leverandører, slik at studentene får billig bredbånd. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Canal Digital gir jo 100/100 til 197kr/mnd, men det er neppe akseptabel hastighet! Forresten er det ikke sikkert de kan levere i ditt område. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 1. Du forteller jo ingenting om de har fasttelefon, kabel, bosted 2. Prisen er urealistisk i de fleste tilfeller 3. Laste ned musikk er som regel brudd på opphavsrett Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) 3. Laste ned musikk er som regel brudd på opphavsrett Absolutte sannheter har ikke noe i en seriøs diskusjon å gjøre! Sjekk denne: http://www.telepriser.no/ Tipper den gir deg svar på de fleste spørsmålene dine! Endret 5. juni 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Ok...200-300kr Har ikke fasttelefon Er ikke student Kristiansand zip: 4618 Det var litt mer info @ la7dfa: Kanskje hun skulle laste musikk som jeg hadde laget, er det da brudd på opphavsrettighetene? Endret 5. juni 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg dro den tråden litt for langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå