ViperOz Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 tenk om/når det kommer en blåskjerm da !!! Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 http://www.itavisen.no/art/1299098.html Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 13:26, ViperOz skrev:tenk om/når det kommer en blåskjerm da !!! "Windows har oppdaget en ugyldig sidefeil i modul kernel.dll" Plutselig begynner det å skje ting ... Sveinl. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Den kan til og med gi politiet beskjed om du ligger over fartsegrensen <-- sto det der på itavisen [ Denne Melding var redigert av: -swifty- på 2002-07-19 14:02 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hva kan jeg si? Det! kaller jeg casemod, det ... Lenke til kommentar
errgo Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Aldri i livet om jeg vil ha en bil som, uansett hvor bra jeg kjører, krasjer minst en gang om dagen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 19:36, Dan Hansen skrev:Hva kan jeg si?Det! kaller jeg casemod, det ... ROTFL. Dagens gullkorn! :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 heheh, tenk når du e på ferie!? og lar bilen stå heime... kossen ser den ut når du komme heim jenn!? nei, linux e einaste sikre valg i dinna situasjonen.... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 For å si det slik Arve87, Linux er IKKE noe for den bilen der... Med en gang du fyrer opp X i Linux blir det så ustabilt som Windows og enda verre en det også. Skal du ha stabilt Linux må du kjøre uten X, og da blir det som å bruke DOS. Har selv testa Linux (Slackware) med X og det var kort sagt, ganske buggy, men serverne mine kjører helt skuddsikkert med Linux uten X. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Du skal til å ta en høyre sving, så kommer en 30cm høy binders opp forran deg på sykkel, og sier: "Jeg ser at du ikke har svingt til høyre før, vil du at jeg skal lære deg å svinge til høyre" Du svinger med venstre hånda, og skriver "neii" med venstre hånda mens du ser fram ut vinduet, fordi bindersen tar hele plassen, fordi default oppløsningen var altfor liten. Bindersen sier da : "Du skrev (neii), er du sikker på at du ikke mente (julenisse, postkasse, fugleskremsler) ? Siden ingen av alternativene virket aktuelle, velger du å forsøke å kjøre bilen som du alltid har gjort, men da blir bindersen hissig, og begynner å skape seg, og leke seg forran på frontruta. Du høyreklikker på han, og velger SKJUL, og han forsvinner ganske raskt, men i det du skal rygge inn hjemme kommer han pokker meg tilbake med en ny "god" løsning: Han starter en veiviser for å rygge inn i garasjen, som innebærer å søke i byggmester registeret etter garasjen din for å finne ut hvor bred den er. Ettersom du velger å avslutte dette tullet med 14 raske ALT F4 trykk ender du i mørket, fordi du slo av frontlyktene.exe og kupêlys.exe. [ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-07-20 03:28 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 03:23, JohndoeMAKT skrev:Du skal til å ta en høyre sving, så kommer en 30cm høy binders opp forran deg på sykkel, og sier:"Jeg ser at du ikke har svingt til høyre før, vil du at jeg skal lære deg å svinge til høyre" den var bra... men.. Quote: Den 2002-07-20 01:27, house skrev:death by BSOD den var ..... den var ..... for bra for ord... *tårer i øynene* Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det var ikke bilen kosta 70 mill og kjørte win98 som var teit, det var at bilen heter VOLVO SAFE CONSEPT Eller noe sånt. Verdens sikreste bil med win98. ROFLMAO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå