Gå til innhold

Bil til 70 mill. kjører Win98 (hahahahaha)

ViperOz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det slik Arve87, Linux er IKKE noe for den bilen der... Med en gang du fyrer opp X i Linux blir det så ustabilt som Windows og enda verre en det også. Skal du ha stabilt Linux må du kjøre uten X, og da blir det som å bruke DOS. Har selv testa Linux (Slackware) med X og det var kort sagt, ganske buggy, men serverne mine kjører helt skuddsikkert med Linux uten X.

Lenke til kommentar

Du skal til å ta en høyre sving, så kommer en 30cm høy binders opp forran deg på sykkel, og sier:

"Jeg ser at du ikke har svingt til høyre før, vil du at jeg skal lære deg å svinge til høyre"

Du svinger med venstre hånda, og skriver "neii" med venstre hånda mens du ser fram ut vinduet, fordi bindersen tar hele plassen, fordi default oppløsningen var altfor liten.

Bindersen sier da : "Du skrev (neii), er du sikker på at du ikke mente (julenisse, postkasse, fugleskremsler) ?

Siden ingen av alternativene virket aktuelle, velger du å forsøke å kjøre bilen som du alltid har gjort, men da blir bindersen hissig, og begynner å skape seg, og leke seg forran på frontruta.

Du høyreklikker på han, og velger SKJUL, og han forsvinner ganske raskt, men i det du skal rygge inn hjemme kommer han pokker meg tilbake med en ny "god" løsning: Han starter en veiviser for å rygge inn i garasjen, som innebærer å søke i byggmester registeret etter garasjen din for å finne ut hvor bred den er. Ettersom du velger å avslutte dette tullet med 14 raske ALT F4 trykk ender du i mørket, fordi du slo av frontlyktene.exe og kupêlys.exe.

[ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-07-20 03:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-20 03:23, JohndoeMAKT skrev:

Du skal til å ta en høyre sving, så kommer en 30cm høy binders opp forran deg på sykkel, og sier:

"Jeg ser at du ikke har svingt til høyre før, vil du at jeg skal lære deg å svinge til høyre"

den var bra...

men..

Quote:

Den 2002-07-20 01:27, house skrev:

death by BSOD

den var ..... den var ..... for bra for ord... *tårer i øynene*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...