fxwz Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vel, har etterhvert funnet ut av Telenor sine priser på 2kr pr min til en annen mobil telefon ble for dyrt, så jeg kunne tenkt meg ett annet kontantkort abbonement med billgere ringepriser! Noen som kan henvise til ett bra abbonment? Vil ikke skifte nummer! Gratis SMS fra operatørens hjemme side er ingen uting! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel, har etterhvert funnet ut av Telenor sine priser på 2kr pr min til en annen mobil telefon ble for dyrt, så jeg kunne tenkt meg ett annet kontantkort abbonement med billgere ringepriser! Noen som kan henvise til ett bra abbonment? Vil ikke skifte nummer! Gratis SMS fra operatørens hjemme side er ingen uting! telepriser.no Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 må du ha kontantabbonnemang da? jeg kjøpte Chess abbonnement på www.netthandelen.no for 30kr... (og det er prisen for et helt år, det koster egentlig 80kr/måneden) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 må du ha kontantabbonnemang da? jeg kjøpte Chess abbonnement på www.netthandelen.no for 30kr... (og det er prisen for et helt år, det koster egentlig 80kr/måneden) Blir vel like billig med mobyson/Talkmore osv. Det er jo kontantabonnementer. Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hva med Tele2 Scratch Kontant? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Uten tvil: Talkmore. Skiller kun få øre til den aller billigste, men full tilgang over hele verden. Samt utrolig bra/rask, kundeservice. Bare på dagtid og Lørdag riktignok. Men holder ikke det? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Talkmore ja...det er genialt. siden jeg startet talkmore i desember i fjor har jeg brukt 4000kr på ringing og sms'er. Tenk på hvor mye det hadde blitt om jeg hadde hatt et telenor elelr noe slikt...wow..tørr ikke tenke på det engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå