Gå til innhold

Det skjulte budskap...

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Beatles - I'm so tired var jo faenmeg drittskummel!

hva ble sagt der? får ikke flsh greiene til å funke så jeg fikk ikke hørt det..

EDIT: fikk det til nå...dette var jo egentlig kjempe skummelt...

creepy...

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror ikke noe på det der. Jeg hører jo ordet "satan" inne i der, men det er nesten helt opp til enhver person å si hva akkurat de hører. Har faktisk prøvd å synge inn selv akkurat det der for så å spille det baklengs, jeg fikk bare "faith". Hehe, jaja :)

Edit: Trykkleif

Endret av bror_bror
Lenke til kommentar

Det er så latterlig hele dette opplegget. Ingen her ville ha skjønt hva de "sa" om det ikke hadde vært for den teksten som står der. Jeg kunne ha skrevet stort sett hva jeg ville, omformulert det, slik at diverse ordlyder blir nesten like, og folk ville "hørt" det, om de hadde hatt teksten foran seg. Eneste er den Pink Floyd-"sangen", men den er laget for å spilles baklengs, så det blir egentlig noe annet.

Lenke til kommentar
Det er så latterlig hele dette opplegget. Ingen her ville ha skjønt hva de "sa" om det ikke hadde vært for den teksten som står der. Jeg kunne ha skrevet stort sett hva jeg ville, omformulert det, slik at diverse ordlyder blir nesten like, og folk ville "hørt" det, om de hadde hatt teksten foran seg. Eneste er den Pink Floyd-"sangen", men den er laget for å spilles baklengs, så det blir egentlig noe annet.

:w00t:

Lenke til kommentar
Det med Yoko Ono var latterlig teit. Jeg hørte det absolutt ikke før jeg leste teksten og lyttet etter ordene.

Det er jo akkurat det samme som de setter norske undertekster til indiske musikkvideoer. Man hører ordene man leser teksten. Men uten tekst har man ikke sjanse.

Lenke til kommentar

Jeg hørte faktisk hele Stairway to Heaven baklengs før jeg fant teksten på Internett, og jeg klarte å høre svært mange av ordene som kunne tydes. Da jeg fant teksten på Internett, så jeg at de ordene jeg hadde "tatt" virkelig var slik.

Nå er riktig nok Stairway to Heaven en av de tydligste, jeg hadde f. eks. ikke klart å tyde Yoko Ono- eller Eminem-sangen baklengs.

Lenke til kommentar
Det med Yoko Ono var latterlig teit. Jeg hørte det absolutt ikke før jeg leste teksten og lyttet etter ordene.

Det er jo akkurat det samme som de setter norske undertekster til indiske musikkvideoer. Man hører ordene man leser teksten. Men uten tekst har man ikke sjanse.

Yes. Man hører det man får beskjed om å høre.

Lenke til kommentar
http://www3.telus.net/jefmil/stairwaybackwards.htm

Først tenkte  jeg: ''Dette er bull''

Hold på tanken....

Humbug alt sammen.... Du kan få alle artister til å si akkurat det du vil! Husk Åpen post eller team antonsen; de tok en tilfeldig låt fra midtøsten og fikk det til å låte som om de snakket norsk, kun ved hjelp av tekst. Hadde du klart å høre det uten TEKSTEN?

Les mer her.

Endret av Roy Harder
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...