Juleniss1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vedder en hundrings på at ingen av dere hørte noe av det uten teskten foran dere (utenom Pink Floyd-sangen da). Du kan høre det mest utroligste med teksten foran dere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hu-kay, det var da ikke alle som var like bra da. Men Yoko Ono var faktisk litt småskummel. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har noen noe program man kan spille sanger baklengs i? Konverter filer til wav og spill av baklengs i lydinnspillings greiene som følger med windows, jeg bruker DbPowerAmp til å konvertere Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har hørt denne setningen blitt brukt mange ganger, men dette må være den eneste gangen det ikke er en overdrivelse: Eldre enn internett! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dette er skummelt...hvordan får dem det til egentlig? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) The Beatles - I'm so tired var jo faenmeg drittskummel! hva ble sagt der? får ikke flsh greiene til å funke så jeg fikk ikke hørt det.. EDIT: fikk det til nå...dette var jo egentlig kjempe skummelt... creepy... Endret 6. juni 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dette er skummelt...hvordan får dem det til egentlig? folk kjører det baklengs og så finner de på noe som ligner litt og legger det opp på en internettside Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det med Yoko Ono var latterlig teit. Jeg hørte det absolutt ikke før jeg leste teksten og lyttet etter ordene. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Ja, jeg tror ikke noe på det der. Jeg hører jo ordet "satan" inne i der, men det er nesten helt opp til enhver person å si hva akkurat de hører. Har faktisk prøvd å synge inn selv akkurat det der for så å spille det baklengs, jeg fikk bare "faith". Hehe, jaja Edit: Trykkleif Endret 6. juni 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 john lennon, imagine. jada... det er søren ikke "beside" der!... Men eminen sin kan stemme. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det er så latterlig hele dette opplegget. Ingen her ville ha skjønt hva de "sa" om det ikke hadde vært for den teksten som står der. Jeg kunne ha skrevet stort sett hva jeg ville, omformulert det, slik at diverse ordlyder blir nesten like, og folk ville "hørt" det, om de hadde hatt teksten foran seg. Eneste er den Pink Floyd-"sangen", men den er laget for å spilles baklengs, så det blir egentlig noe annet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det er så latterlig hele dette opplegget. Ingen her ville ha skjønt hva de "sa" om det ikke hadde vært for den teksten som står der. Jeg kunne ha skrevet stort sett hva jeg ville, omformulert det, slik at diverse ordlyder blir nesten like, og folk ville "hørt" det, om de hadde hatt teksten foran seg. Eneste er den Pink Floyd-"sangen", men den er laget for å spilles baklengs, så det blir egentlig noe annet. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Staiway to heaven er en av mine favoritt sanger, nå er den bare skummel! Det var ganske ekkelt å høre den baklengs syns nå jeg... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 synes at britney spears sangen og eminen var litt sketchy. Men såklart det ligner litt, men mange av de er meninga. Men jeg har prøvd med mange av de, og DE STEMMER! liker det ikke... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det med Yoko Ono var latterlig teit. Jeg hørte det absolutt ikke før jeg leste teksten og lyttet etter ordene. Det er jo akkurat det samme som de setter norske undertekster til indiske musikkvideoer. Man hører ordene man leser teksten. Men uten tekst har man ikke sjanse. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det er så latterlig hele dette opplegget. Ingen her ville ha skjønt hva de "sa" om det ikke hadde vært for den teksten som står der. Jeg kunne ha skrevet stort sett hva jeg ville, omformulert det, slik at diverse ordlyder blir nesten like, og folk ville "hørt" det, om de hadde hatt teksten foran seg. Eneste er den Pink Floyd-"sangen", men den er laget for å spilles baklengs, så det blir egentlig noe annet. Jeg hørte faktisk hele Stairway to Heaven baklengs før jeg fant teksten på Internett, og jeg klarte å høre svært mange av ordene som kunne tydes. Da jeg fant teksten på Internett, så jeg at de ordene jeg hadde "tatt" virkelig var slik. Nå er riktig nok Stairway to Heaven en av de tydligste, jeg hadde f. eks. ikke klart å tyde Yoko Ono- eller Eminem-sangen baklengs. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det med Yoko Ono var latterlig teit. Jeg hørte det absolutt ikke før jeg leste teksten og lyttet etter ordene. Det er jo akkurat det samme som de setter norske undertekster til indiske musikkvideoer. Man hører ordene man leser teksten. Men uten tekst har man ikke sjanse. Yes. Man hører det man får beskjed om å høre. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Snakker du om denne? http://www.home.no/lille-lassie/nattkjole%20med%20urin.asf Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Den er ett veldig godt eksempel ja! Nattkjole med urin er jo en klassiker Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) http://www3.telus.net/jefmil/stairwaybackwards.htm Først tenkte jeg: ''Dette er bull'' Hold på tanken.... Humbug alt sammen.... Du kan få alle artister til å si akkurat det du vil! Husk Åpen post eller team antonsen; de tok en tilfeldig låt fra midtøsten og fikk det til å låte som om de snakket norsk, kun ved hjelp av tekst. Hadde du klart å høre det uten TEKSTEN? Les mer her. Endret 7. juni 2005 av Roy Harder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg