youdecide Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en Samsung e720 som jeg forsåvidt er meget fornøyd med, men den lar seg ikke synkronisere med kontakter og kalender i Mac OS X. Telefonen er kjøpt hos mshop.no. De virker litt reserverte mot å ta den tilbake i bytte med en annen modell (vil bytte den i enten en k750i eller en 6680). Gjenstander kjøpt fra MPX.no og Komplett.no som jeg har returnert og byttet innen de magiske 14 dagene har aldri vært noe problem. Kan de hindre meg å returnere den på noen måte? Her er et utdrag av mail fra mshop: "Det går nok helt fint med telefonen, men jeg må opplyse om at dersom det er noe på/med telefonen så godtas ikke returen. Angreretten er jo ikke ment for at man skal bruke telefonen i 14 dager for så å returnere den tilbake. Men det høres jo ut som den er i fin stand." Mvh. Tom Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Så lenge telefonen er strøken, og du sletter absolutt alt som finnes på den av kontakter, meldinger og filer, så burde ikke retur være noe særlig problem Telefonen må være som ny rett og slett. Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Ok, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå