Gå til innhold

Få E720 til å synke med Outlook via BT

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Samsung E720 og en bluetooth-dongle for dataoverføring. Etter mye styr, banning og kav, har jeg fått det hele til å virke, slik at jeg kan overføre data (bilder, lyder etc).

Så er det synk med Outlook, men der må jeg melde pass. Har installert programvaren WideSynk 2.0, som lastes ned fra Samsungs hjemmesider. Programmet legger seg på en måte inn i Outlook, og man kan stille det inn i Outlooks innstillingsmenyer.

Når jeg prøver, får jeg ikke engang opprettet kontakt mellom telefonen og outlook, selv om BT og telefonen har forbindelse ellers. Og så i telefonen har jeg gjort synk-innstillinger, og valgt BT for overføring, men ikke F om det skjer noe.

Noen som har fått til å synke via BT? Hvis ikke blir ikke denne telefonen gammel hos meg, selv om det er en konge telefon. Gidder ikke kjøpe kabel , for Samsungkablene er dyre, hvis det i hele tatt finnes som passer til E720.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått det til nå, men vet ikke helt hvordan. Antakelig har jeg endret en COM-port i Outlook under Vektøy - Alternativ - Widesync-connection. Plutselig gikk alt av seg selv.

Nå virker Bluetooth, og telefonen er ellers satt opp med WAP, MMS, GPRS data og e-postkonto. Så nå er jeg oppe og går.

La meg tilføye at det er første gang jeg bruker BT, så det er mye nytt å lære.

For andre som har hatt problemer med BT og E720, må jeg få med at man må laste ned en driver fra Samsung for at man skal oppnå kontakt.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har fått det til nå, men vet ikke helt hvordan. Antakelig har jeg endret en COM-port i Outlook under Vektøy - Alternativ - Widesync-connection. Plutselig gikk alt av seg selv.

Nå virker Bluetooth, og telefonen er ellers satt opp med WAP, MMS, GPRS data og e-postkonto. Så nå er jeg oppe og går.

La meg tilføye at det er første gang jeg bruker BT, så det er mye nytt å lære.

For andre som har hatt problemer med BT og E720, må jeg få med at man må laste ned en driver fra Samsung for at man skal oppnå kontakt.

Hei

Jeg har samme problemet !! :hrm: Hvilken driver lastet du ned?? HAr du link ?

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...