tørrfisk Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bygde maskin til pappa til jul, men han er litt misfornøyd med at den durer forferdelig når han ligger å sover. Dette kommer av boxedkjølern til prescotten, så har tenkt å bytte den ut. Noen forslag til lydløs kjøler (helst uten vifte) til 3.0ghz 478 prescott ? Skal kjøpe ny pumpe til min maskin i samme slengen, så kjøleren må være tilgjengelig på microplex! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Logisk nok blir alle kjølere uten noen form for vifter stille. Du er klar over at du da trenger vifte på den? Her er et eksempel: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTMEGATW Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Ja er klar over det, men tenkte at man kanskje fikk kjøpt sånn mega-heatsink Men hvilken kjøler har den mest stillegående viften da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Den så fin ut , tror jeg går for den Viss ingen vet om noen stillere? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Aerocool HT-101 er et godt alternativ da. Har hatt den i ca. 2 døgn nå og den lager ikke mye lyd. Fordelen er at du kan montere 2 vifter på den så du kan kjøre de på laveste hastighet (f.eks. 2000 rpm) - uten noen bråk og de fjerner varmen! Jeg har satt mine to vifter å blåse sånn at lufta strømmer fra høyre til venstre i kabinettet (foran til bak) og det funker veldig bra! Har ca. 50 grader full load etter 2 timer på en P4 2.8GHz kjøler som jeg hadde 63 grader full load på en boxed-kjøler som bråkte 10 ganger mere! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 kombiner xp120 med DENNE vifta. det er totalt lydløst. og kjøler extremt bra. har det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå