Klekkus Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Støtter dette hovedkortet AMD Sempron? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ja det gjør det. Det kan hende at du må flashe til nyeste bios for at hovedkortet skal kjenne igjen Sempron cpu'er. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Støtter Socket A Sempron ut av eska. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Støtter Socket A Sempron ut av eska. Noen gjør det og noen gjør det ikke. Hvis du kjøper Abit NF7-S2 G,så støtter det Sempron "ut av eska". Jeg TROR likevel du får start på maskinen med et hovedkort som ikke støtter Sempron,men hovedkortet vil ikke "skjønne" hvilken cpu det er. Det kommer ann på hvilket hovedkort du har,men du vil finne bioser med Sempron støtte til de fleste Socket A kort av nyere dato. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg kjøpte et NF7-S 2.0 for flere måneder siden, og det kom med Sempron-kompatibel BIOS. Det var Sempron-klistremerke på esken. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Støtter Socket A Sempron ut av eska. Noen gjør det og noen gjør det ikke. Hvis du kjøper Abit NF7-S2 G,så støtter det Sempron "ut av eska". Jeg TROR likevel du får start på maskinen med et hovedkort som ikke støtter Sempron,men hovedkortet vil ikke "skjønne" hvilken cpu det er. Det kommer ann på hvilket hovedkort du har,men du vil finne bioser med Sempron støtte til de fleste Socket A kort av nyere dato. Det tror jeg også at du gjør uansett... når det er sagt så fikk jeg mitt NF7-SL kort i forrige uke fra komplett.no og eska hadde Sempron klistremerke på.... det var forresten et NF7-S Rev. 2.0 kort med 26 BIOS'en. NF7-SL = NF7-S Rev. 2.0 uten SATA->IDE overgangen i boksen... Endret 5. juni 2005 av Buzz76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå