Mammuten Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hei! Jeg sliter med å få skjermbildet fra pc'en min over til tv'en. Bruker en S-Videokabel til en scartadapter inn til tv'en. Problemet er som følger: Jeg får lyd, men ikke bilde! Uansett hvilken setting som "Pal" og "NTSC" osv, så fungerer det ikke! Har også prøvd Tv Tool. Fungerte heller ikke. Kan det være noe kødd med driverene mine? Bruker Omega 1.6177 driver. Skjermkort, GeForce 4 Ti 4200 Håper noen har noen lure triks til meg. Takker for svar Endret 28. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Tja, siden INGEN har svart, får ejg spørre om det kan være driverene det kan være noe galt med? kjører Omega 1.1677 elns.. Kan det ha noe med at jeg hadde XP? har ikke prøvd i Win2k som jeg har nå. Fungerte ikke med TVTool heller.. Noen som ahr noen tips? Mvh: Mammuten Endret 28. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
toennes Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sjekk de enkle løsningene først: Dersom TV'en din har SVideo inngang forran, så prøv den. Jeg har blandede erfaringer med Scart adaptere Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Har dessverre ikke S-Video inngang på tv'en.. er en "standar" Thomson til 3 lapper Lenke til kommentar
toennes Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Men jeg regner med at Scart'en støtter det (og at det er aktivert i TV'ens oppsett)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå