LowBalls Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 vet dette er feil postet men må ha svar fort, vet noen om hvor jeg kan laste ned Patch til BTF 1942??? trenger det så veldig Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 hehe. Patch til Battlefield 1942? eller hvem spill snakker du om? Om du snakker om BF1942 så er linken her: http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...n=category&id=2 Resten håper jeg du klarer selv. Ja dette må nesten være den værste feilposten jeg har sett noengang. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hva med å søke etter " Battlefield 1942 patch"? Har du aldri hørt om Google,Kvasir og Yahoo eller? Du bør lære deg å søke på nettet,det er en fin ting skjønner du. Endret 5. juni 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 vet dette er feil postet men må ha svar fort Ja, jeg er sikker på at den mest effektive måten å få svar på er å legge posten under "Bærbare datamaskiner", det kan jo tross alt hende at det er noen som har peiling på Battlefield der. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg