Dannan Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har akkurat innstallert WinXP, det eneste som jeg har innstallert er skjermkortdrivere og lydkortdrivere.. Når jeg da tar turen inn på en av HD'en ser meg litt rundt, sletter ting fra gamle HD'en (inneheld masse ting som jeg har downa, laget, tegnet o.s.v) Så henger maskina seg, ikke totalt, men alt blir laggy ca 3 minutter responstid eller noe.. Går jeg inn på oppgavebehandling viser det at explorer.exe bruker 99 % av prosessoren, og ca 70 mb med ram.. Dette er maskina: P4 1.9 Ghz 1 GB SDRam (ikke kommenter at det er bedre med ddr, vet det) Creative Live 1024 Creative Geforce 3 Ti 200 10/100 nettverkskort 100 GB WD HD (den som inneheld ting fra før) 80 GB Seagate Barracuda (nettopp innstallert XP) Håper på raskt svar, bare den minste ide om hva som kan være feil, kom med det. Mvh Dannan [ Denne Melding var redigert av: Dannan på 2002-07-19 13:02 ] Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hadde et lignende problem, men det var at IE tok 99% av CPU når jeg brukte det... Har du ikke installert noe annet enn XP og drivere? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Du har ikke lagd inn noen anti-virus program vell? Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 hmmm... lener litt mot chipsett IDE drivere ?? prøv å instalere drivere for disse. G. Lenke til kommentar
Dannan Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Har ikke virusprogram enda nei, har ikke lagt inn drivere til IDE kontrollere eller noe på hovdkortet, innstallerer driverene til hovedkortet nå Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Spark hele data-hel'vete ut av vinduet, for så å urinere over det etterpå. Lenke til kommentar
Dannan Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Likte ikke forslaget ditt så godt starfalc, har lyst å ha en data som virker litt ivertfall :smile: Lenke til kommentar
Dannan Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 13:41, Gaute skrev:hmmm... lener litt mot chipsett IDE drivere ?? prøv å instalere drivere for disse.G. Det ser ut som forslaget ditt virka, ivertfall til nå, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå