Gå til innhold

Snoking blant webshoper...

Anbefalte innlegg

Jeg betilte en 512 MB minnebrikke hos pcmax for noen dager siden. Etterpå angret jeg og avbestilte ordren. Jeg hadde litt problemer med denne butikken og gav de bunnkarakter i webshopguiden. (kanskje litt strengt...)

Jeg skrev også to innlegg på forumet der jeg klaget på butikken. Litt senere fikke jeg en mail fra pcmax.no, som ba meg om å slette innleggene + webshopkarakteren. Det jeg ikke forstår er hvordan den butikken kunne vite at jeg har skrevet drit om de, når de ikke visste hva jeg heter på forumet en gang.

Jeg tror ikke dette bare gjelder pcmax, men også andre webshoper. Er det noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... en forklaring kan være at du i profilen din kanskje har samme mail som i databasen dems?

Har lest innleggene dine, og min mening er at du handlet litt for raskt og at du kanskje ikke tenkte over reaksjonene de andre kom med (eller kanskje pcmax) før etter at du hadde avgitt karakter.

Den eneren var ufortjent syns jeg, kunne heller ha gitt 3 eller fire. Jeg går ut ifra at pcmax fikk slettet ordren din når de kom på jobb på mandag igjen.

Har jeg riktig?

S-Blazer

Lenke til kommentar

De slette ordren med en gang de kom på jobb. Det var bra. Jeg gidde de en ener i webshopguiden, og det angrer jeg på. Det var slemt gjort, og et resultat over at jeg skulle reise neste dag, og var ganske trøtt og sur.

Beklager pcmax.no Det er en god webshop med gode priser. Folkene er hyggelige der også har jeg hørt.

http://www.pcmax.no

Lenke til kommentar

greit.... jeg melder meg. Det var JEG som tipset dem om det. Er ofte innom der, så jeg tipset dem likesågodt om hele saken. Men de var allerede kjent med at det var blitt en liten sak av dette på forumet. Folka må jo gjøre noe når det ikke er kunder i butikken. Og er det ikke noe å gjøre, tyr man til nyheter eller forum.

Enklere blir det ikke :grin:

S-Blazer

(med logo på bilen)

Lenke til kommentar

Dette viser jo bare at pcmax.no kan oppføre seg som "seg hør og bør". At de spør om du kan fjerne sånne innlegg er vel heller ikke så rart. Det tok jo litt av her .. hihi ...

Det skulle vel ikke så mye til for å finne ut hvem du var ... bestilte rambrikke(eller var det 5), avbestillte og så ser noen innlegget ditt her... :wink:

To pluss to blir som regel fire ...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-19 14:08, S-Blazer skrev:

greit.... jeg melder meg. Det var JEG som tipset dem om det. Er ofte innom der, så jeg tipset dem likesågodt om hele saken.

[....]

Ser man det. En tyster. Så gøy.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-19 14:50, S-Blazer skrev:

Man skal heller ikke se bort ifra at slike som meg

tipser butikkene i håp om å få litt slankere priser
:grin:

Men når man har kjøpt en del, så får man litt avslag her og der, rett som det er..

S-Blazer

Din kyniske jævel... :lol:

Hvis du hadde drept begge foreldrene dine, hadde du vel krevd lavere straff fordi du var foreldreløs.

Neida, tror ingen bryr seg om hvem som sier hva (tipser andre om) det som er på forumet, den er jo ikke akkurat en privat samtale. Sålenge en skriver her, er det ikke akkurat hemmelig hvem forfatteren er nei...

Akkurat han som hadde "finnerlønn" posten fra komplett med de der pedalene og nettverksstasjet :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...