Primalien Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Noen som vet hvordan man fjerner spill og programmer som er installert på Symbian60 Nokia telefon? Har prøvd både FExplorer og Filbeh. uten hell. Endret 4. juni 2005 av Primalien Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hm.. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Hva skjer om du sletter det fra filbehandlingen? (om det ligger der da..) Og finner du det ikke i FExplorer, eller har du ikke tilgang, eller? Litt mer info, og så kanskje vi kan hjelpe Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ...Og hvilken Symbian-telefon er det snakk om? Det skal da egentlig gå an å slette fra telefonen, filbehandling altså. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Om det er Nokia telefon du har; går du bare inn på "Prg.beh." å finner det programmet/spillet du skal slette. Trykker på C-tasten så blir det slettet. Enkelt og greit. Kan slettes med FExplorer også,men da må du passe på å slette alle filer som fulgte med programmet/spillet. Dette er mye vanskeligere,da du må vite hvor filene ligger. Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Det er en Nokia 6680 telefon. Beskrivelsen fra Tor Haakon fungerte utmerket. takk!! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg foretrekker å fjerne via programbehandling, og da mener jeg ikke å trykke på C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå