RunarL Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg kjeder meg, så jeg tenkte jeg kunne lage en historie som alle må være med å lage. Jeg begynner med den første setningen av historien, så begynner neste man med en ny fortsettelse på min setning eks " rotta gikk på do" så sier nesteman "for å spise insektene" osv. Ok, Her er starten: Den var en gang en flintskallet kar med navn Ralfus, han....... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 er stor feit man med mange store psykiske problemer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Hmm, denne posten bør bli stengt fordi idiotiske historiefortellinger er ingenting dette forumet trenger", mumlet Ralfus. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) "Men hva skulle Ralfus gjøre for å få stengt posten? Han slet og rev seg i håret i timesvis før han kom på "Report-knappen." "Ah, selvfølgelig!" Tenkte Ralfus og trykket i vei.." Endret 4. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Ralfus tenkte: "For neeei, ingen har lagd en slik post før." Men siden RunarL kjeda seg, kanskje det er grei da?" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Artig", tenkte Ralfus, og tanken om at andre allerede kan ha trykket på report-knappen slo ham. "Jaja, at to rapporterer tråden er bedre enn at én gjør det", tenkte Ralfus, og ventet på en snill moderator. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Og B|Real tenkte at, hey fan, dette har vi gjort før og det har ikke vært vellykket, uansett hvor mange regler man har laget for threaden. Så B|Real stengte threaden og alle levde lykkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg