trra Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Ikke lysten på det desverre. Når jeg bytte vaierene byttet jeg også en et feste av plast oppå girkassa som den ene vaieren er festa i, men så har det lekket batterisyre på den og dermed knakk den . Så idag ble det nytt batteri og bestilling av enda et feste, heldigvis ikke den dyreste delen på bilen, 150kr. Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Har vært i kontakt med kinetic motorsport og skal bestille forsterkete motorfeste\girkassefeste fra de hvis ikke frakta blir helt vil, foreløpig ser det ut til å havne på ca 2000kr inkl frakt og moms. Endret 28. april 2007 av trra Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hva er det de ringe tinga gjør over? er dette noe som alle biler har? Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hmm, hvis du mener metallskivene på første bilde så er det for å feste motorfestene fra kinitec, men orginalt er det ikke sånn. Hvis mener de grønne så er det motorfester som alle biler har, holder motoren på plass Kinetic sender gratis i usa, så jeg opprettet en konto på jetcarrier som sender de videre til Norge, så kommer på 1700-1800kr totalt. Kjøpte også pakningen til oljekjøleren idag, så hvis jeg får ut fingern så blir det byttet iløpet av sommern. Endret 3. mai 2007 av trra Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 oljekjøler.. har jeg dette? har en golf 2 83-modell 1.6l.. er så masse jeg må lære meg hehe Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg hadde også en golf2 1,6 (1984) og den hadde ikke oljekjøler, bare gti som har det på golf 2 såvidt jeg vet. Endret 3. mai 2007 av trra Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ahh godt å vite har ikke lyst på mer arbeid enn jeg må akkurat nå. pengene er ikke akkurat på treet ennå Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 heisann... mye jobb å løsne innsuget`? vanskelig å få på/tett igjen? må vel bytte en toppdeksel pakkning her... muligens titte på ting rundt fordeleren.. uønsket olje forbruk.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Nei, ikke så vanskelig igrunn, var greit å få på igjen og alt var tett. Pass på at du legger skruene på en plass så du ikke mister de mens du holder på . Motorfestene jeg har bestilt er på vei fra Usa nå, de motorfestene som sitter på nå er det mye bevegelse i, merker det spesielt når man gir gass og slipper den fort opp igjen. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Bare av rein nysgjerrighet - hvor i landet er det du befinner deg... Var noe på bildene på første sida som så kjent ut Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Bor i Telemark, bildene er fra Stathelle. Endret 8. mai 2007 av trra Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jepp, var det jeg trodde... Syntes jeg kjente igjen villaen på Croftholmen EDIT: og noen av bildene ser ut til å være tatt bak Lasses Endret 8. mai 2007 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Helt korrekt Svein_Jarle Endret 8. mai 2007 av trra Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Nå er jeg litt stolt av meg sjøl. Men lokalkunnskapene i Bamble kommer vel med etternavnet mitt Endret 8. mai 2007 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Fikk motorfestene på lørdag og fikk montert det fremre motorfestet, ble mye mindre bevegelse på motoren nå . Litt vibrasjon på tomgang, men ingenting når man kjører. Ble også mye bedre å gire. Byttet også dynamoreim, løpehjul til reima, girkasse olje, bremsevæske og begge endeledda, merket stor forskjell, fikk tilbake go-cart følsen . Skal montert de andre festene også, men de er vistnok enda verre å bytte enn det fremre. Har også bestilt meg nye golf4 calipere(alu istedenfor stål)med bremseslanger som passer rett på de gamle. Legger ved bildene av motorfestene\girkasse feste. Endret 21. mai 2007 av trra Lenke til kommentar
trra Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Oppdaget et hull i veivhus ventilasjonslangen, byttet den idag, bilde av gamle vs ny. Endret 22. mai 2007 av trra Lenke til kommentar
trra Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Byttet caliperene bak idag, satt på calipere fra golf4, er av alu, så de ruster ikke og veier hele 5-6kg mindre tilsammen en de av stål. Kjøpte et kit fra MJM, så det var bolt on, fulgte med bremseslanger med banjoskrue til caliperene. Endret 9. juni 2007 av trra Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Mye salting der du bor? Lenke til kommentar
trra Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Tenker du på rusta på skivene? Tja, blir jo salta her(porsgrunn\skien), men om det er mer\mindre enn andre plasser aner jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå